گرایش های جنسی برای رابطه جنسی بهتر

ترندهای محبوب اتاق خواب اساساً بهترین مجموعه اینترنت از راه های بامزه کردن چیزها در لحظات صمیمی شما هستند.

اگر به دنبال مشاوره در مورد آنچه می توانید در خواب بعدی خود بیاورید تا برای خود (و البته شریک زندگی تان) لذت ببرید، هستید، احتمالاً آماده هستید که به آخرین روندهای جنسی بروید.

گرایش‌های جنسی واقعاً مربوط به جدیدترین نام‌های حیوانات خانگی، طراحان لباس زیر زنانه و نوآوری‌ها در فناوری جنسی نیست – اگرچه در صورت رضایت همه از این موارد استقبال می‌شود.

درعوض، آن‌ها روش‌های بسیار محبوبی هستند که می‌توانند روتین را کمی کمتر کنند، خوب… روال.

چه از زمان اولین دولت اوباما با شریک فعلی خود بوده باشید یا چهره های جدیدی مانند انتخابات میان دوره ای به نمایش بگذارید، زمان اشتباهی برای کشف استراتژی های جدید لذت جویی وجود ندارد.

برخی می توانند به شما کمک کنند تا به ارتفاعات جدید برسید، برخی می توانند همین کار را برای شریک زندگی خود انجام دهند، و برخی حتی ممکن است به شما کمک کنند تا بر اختلال نعوظ (ED) یا مشکلات انزال زودرس (PE) غلبه کنید.

رایج ترین گرایش های جنسی چیست؟ترجیحات جنسی هر فرد هم معتبر است و هم – همانطور که احتمالاً از قبل می دانید – همیشه برای دیگران جذاب نیست.

با این حال، وضعیت جنسی این روزها پر از انتخاب و فرصت است.

فقط یک کاوش سریع در PornHub و دیگر سایت‌های محبوب، تنوع گرایش‌های جنسی جدید را که ممکن است از آن‌ها آگاه نبوده‌اید، به همراه پیچیدگی‌های متفاوتی که افراد دیگر زندگی‌شان را با فداکاری می‌گذرانند، نشان می‌دهد.

در آوریل ۲۰۲۲، یک نظرسنجی انجام دادیم تا اطلاعات بیشتری را فراتر از آنچه که برگه‌های «محبوب‌ترین» در سایت‌های بزرگسالان می‌توانند به ما نشان دهند، جمع‌آوری کنیم. بیش از ۷۰۰۰ شرکت‌کننده در این نشست شرکت کردند و بینش شگفت‌انگیزی ارائه کردند.

به عنوان مثال، در حالی که حدود یک نفر از هر پنج نفر می‌گفتند که زندگی جنسی آن‌ها به طور کلی با رابطه جنسی بیشتر بهبود می‌یابد، تقریباً سه چهارم شرکت‌کنندگان گفتند که بیشتر علاقه‌مند به بررسی روندهای جنسی هستند که قبلاً امتحان نکرده بودند.

کنجکاو هستید که آن گرایش های جنسی چیست یا اینکه گرایش انتخابی شما در این لیست قرار گرفته است؟ طبق نظرسنجی ما، این ۱۰ گرایش جنسی رایج است:

نقش بازی کردن

و یک درصد از

برای اهداف نظرسنجی، ما این را به عنوان «درگیر شدن در یک سناریوی فانتزی»، از جمله رفتار کردن مانند غریبه ها یا کاوش در پویایی قدرت، مانند معلم و دانش آموز، تعریف کردیم.

نزدیک به یک سوم از افراد مورد بررسی حداقل یک سناریوی نقش آفرینی را در ذهن داشتند که می خواستند با یک شریک آن را امتحان کنند.

رابطه های مسلط /تسلیم

روابط خانگی و فرعی (همچنین به عنوان مسلط و تسلیم شناخته می شود) با عدم تعادل قدرت توافقی بین شرکای جنسی تعریف می شود.

پاسخ دهندگان (مخصوصاً ۱۷ درصد از آنها) موافق واگذاری یا گرفتن قدرت در روابط صمیمی بودند. جالب اینجاست که تعیین بخشی از جمعیت که به روابط dom/sub و BDSM (اسارت و انضباط، تسلط و تسلیم، سادیسم و ​​مازوخیسم) وابسته هستند تا حدودی دشوار است.

تحقیقات این عدد را بین ۲ تا ۶۲ درصد جمعیت نشان می‌دهد، بنابراین مهم نیست که ترجیحات شما چیست، نمی‌توانیم واقعاً بگوییم کجا قرار گرفته‌اید.

فضول گرایی جنسی

۱۷

وقتی صحبت از خیال پردازی به میان می آید، این بیشتر تماشا کردن است تا انجام دادن.

روابط شوگربه نظر می‌رسد ۱۷ درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی ما آزمایش‌های زیادی دارند که می‌خواهند در آن شرکت کنند.

شوگر

– تعریف شده به عنوان یک شریک که در ازای صمیمیت یا همراهی به دیگری کمک مالی یا مادی می کند – در نیمه بالای لیست گرایش هایی بود که باید امتحان کرد.

رابطه با بیشتر از یک فرد

روابط برای ۱۳ درصد از پاسخ دهندگانی که می خواستند در چند همسری انفرادی شرکت کنند، به وضوح اختیاری بود.

و بر اساس یک نظرسنجی ملی از آمریکایی ها، بیش از دو سوم از پاسخ دهندگان در اوقات فراغت خود در مورد این خیال پردازی می کردند.

داشتن چندین شریک جنسی به این معنی است که باید مراقب مواردی مانند کنترل بارداری و مراقبت های بهداشتی باشید، بنابراین توصیه می شود.

نمایش گرایی

نمایش گرایی توافقی عمل برهنه دیده شدن یا درگیر شدن در فعالیت های جنسی توسط دیگران است. برای ۱۲ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، در لیست گرایش های جذابی بود که باید امتحان کنند.

بر اساس آن مطالعه ای که در مورد فانتزی ها ذکر کردیم، تقریباً ۴۲ درصد از مردم ممکن است به آن علاقه داشته باشند، که به این معنی است که شما می توانید بیشتر از آنچه می دانید به ذهن های مشابه نزدیک شوید.

عمل جنسی دیجیتال قانونی حداقل

حداقل ۱۲ درصد از پاسخ دهندگان علاقه مند به کاوش در پلتفرم ها و برنامه های مانند OnlyFansبودند که از زمان شروع همه گیری محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

به نظر می‌رسد برای بسیاری از افراد ،تولید محتوای جنسی به صورت قانونی در ازای پرداخت و (به طور بالقوه) اجتناب از عفونت های مقاربتی گزینه ای خوشایند است.

محتوا ممکن است شامل برهنگی، اعمال جنسی یا سایر رفتارهای صمیمی باشد و همه اینها بر اساس ترجیحات فردی سازنده محتوا است.فاحشه کردننظرسنجی ما نشان داد که ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان به یک گرایش جنسی به نام فاحشه کردن علاقه مند بودند.

فاحشه کردن

، یک شریک مجبور می شود برای لذت بردن همه درگیرها، تماشای «خیانت» شریک خود با فردی خارج از رابطه خود را ببیند.

نکته کلیدی برای رفاه عاطفی شما در اینجا این است که شریک “به اجبار تماشا” با همه چیز موافقت می کند.

فتیشیسم پا

جذاب یافتن پاها برای تحریک فیزیکی یا بصری نیز در لیست ده برتر قرار گرفت.

ما احتمالاً نیازی به توضیح بیش از حد در مورد فتیش های پا نداریم – حداقل نه به ۹ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی که گفتند این یک پیچیدگی بود که می خواستند امتحان کنند.

شیء دوستی

برای یک فرد معمولی، شیء دوستی ممکن است تابو، خطرناک یا مبهم به نظر برسد.

اما زمانی که متوجه شدید که این فقط یک رابطه جنسی یا عاشقانه با اشیای بی‌جان است، منطقی‌تر می‌شود که ۶ درصد از مردم به این تمرین علاقه داشته باشند.

اگرچه ممکن است شامل اسباب‌بازی‌های جنسی باشد، اما همه چیز از عروسک گرفته تا تجهیزات اداری می‌تواند از نظر فنی واجد شرایط باشد.

رابطه جنسی دهانی، سکس مقعدی و سایر انواع تجربه جنسی با اشیاء می تواند راهی عالی برای یافتن لذت جنسی جدید باشد. فقط به یاد داشته باشید که پایه های شعله ور و مواد غیر سمی ضروری هستند.

https://8barg.com/?p=2433

جواب

Your email address will not be published.