چه چیزی باعث افسردگی در 20 سالگی می شود؟

افسردگی می تواند در هر زمانی از زندگی شما ایجاد شود. اما همانطور که در بالا به اشتراک گذاشتیم، ابتلا به افسردگی در اواخر نوجوانی یا اوایل 20 سالگی، زمانی که از نوجوانی به زندگی بزرگسالی می‌گذرد، بسیار رایج است.

محققان چندین عامل خطر عمده برای افسردگی از جمله عوامل ژنتیکی، بیماری های جسمی و انواع خاصی از داروها را شناسایی کرده اند.

سایر عوامل خطر رایج افسردگی عبارتند از تغییرات ناگهانی و عمده در زندگی و موقعیت هایی که باعث می شود شما احساس استرس کنید.

به عنوان یک جوان، زندگی می تواند گیج کننده و دشوار باشد. چیزهایی مانند بررسی اینکه می خواهید در زندگی خود چه کاری انجام دهید، پیدا کردن شغل، مواجهه با حجم کاری دشوار تحصیلی یا فقط یافتن دوستان یا شخصی که دوستش داشته باشید، همگی می توانند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارند.

این چیزها به تنهایی به اندازه کافی دشوار هستند، اما زمانی که چند سال پیش زندگی بسیار ساده‌تر به نظر می‌رسید، می‌توانند به‌ویژه چالش‌برانگیز باشند.

بدهی های دانشجویی، تنهایی و فشار بسیار زیاد برای موفقیت را به این ترکیب اضافه کنید و به راحتی می توانید ببینید که چرا مرحله ای که باید در زندگی شاد باشد اغلب به مرحله ناخوشایندی تبدیل می شود.

رفتن به دنیا به تنهایی یک تغییر بزرگ است، و غیرمعمول است که به زمان سختی برای ذهن شما تبدیل شود، به خصوص اگر عوامل خطر دیگری نیز داشته باشید که می تواند شما را مستعد افسردگی یا سایر اختلالات روانی کند.