/

ترفند ساده برای درمان اختلال نعوظ: آیا یکی وجود دارد؟

درمان ساده و جادویی اختلال نعوظ احتمالاً موضوع واقعی بسیاری از مأموریت های جسورانه به مناطق ناشناخته در طول سال ها بوده است. اگر اینترنت نشانه‌ای باشد (و اینطور است)، بچه‌ها هر مقدار زمان، پول و عقل سلیم را در تعقیب چیزی هدر می‌دهند تا آلت تناسلی‌شان مانند نمایشی در وگاس عمل کند.

ما احساس می کنیم که شما اینجا هستید و دقیقاً به چنین راه حلی برای مشکل عملکرد جنسی امیدوار هستید. شما در جستجو تنها نیستید.

پشت تلاش ساده ترفند اختلال نعوظ چیست؟ خب، به احتمال زیاد چند چیز وجود دارد: راحتی، اجتناب و شرم. آیا اگر هرگز مجبور به مشورت با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، پر کردن نسخه یا صحبت با شریک زندگی خود در مورد این نوع مشکلات نباشید، همه مشکلات را حل نمی کند؟

اگر فکر می کنید ممکن است اختلال نعوظ داشته باشید، متأسفانه هیچ گلوله جادویی وجود ندارد – هیچ ترفند ساده ای برای درمان اختلال نعوظ. متأسفانه، اختلال نعوظ یک مشکل سلامت جنسی پیچیده‌تر از چیزی است که یک «هک زندگی» تا به حال حل می‌کند. خبر خوب این است که درمان‌های مؤثر زیادی وجود دارد که می‌توانند راه‌حل‌های اختلال نعوظ را ارائه دهند.

اما بیایید در مورد اینکه چرا هیچ راه حل جادویی وجود ندارد صحبت کنیم.

چه چیزی اختلال نعوظ را درمان نمی کند

برای مبارزه با اختلال نعوظ، باید کاری انجام دهید تا روند سخت شدن را دوباره راه اندازی یا تنظیم کنید. بنابراین همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، در طول سال ها حقه های زیادی وجود داشته است. مردم همیشه به دنبال یا بازاریابی راه حل های ساده جدید هستند.

برخی از آنها حتی از طریق تحقیقات محدود مورد بررسی قرار گرفته اند که برای ارائه شواهد کافی کافی نیست.

به عنوان مثال، یک مطالعه زمانی به منتول (فکر کنید Vicks VapoRub

®

) به عنوان یک ابزار کابینت دارویی ممکن برای رفع سریع اختلال نعوظ مورد بررسی قرار گرفت.

در مطالعات محدود، منتول به عنوان یک “گشادکننده عروق” شناخته شده است – چیزی که باعث افزایش اتساع عروق می شود.

مطالعه‌ای که در سال 2016 در ژورنال Microvascular Research منتشر شد، روی گروه کوچکی از مردان، نتایج مثبتی را مشاهده کرد، اما این مطالعه ناقص بود: منتول روی رگ‌های خونی سطح پوست (پوستی) کار می‌کند، اما بر جریان خون تأثیر نمی‌گذارد. داخل آلت تناسلی شما

آزمایش بر روی یک بازو نیز انجام شد – و در حالی که همه ما می‌توانیم غیر از این آرزو کنیم، بازوها و آلت تناسلی مشترک بسیار کمی دارند.

همچنین Viagra

®

گیاهی وجود دارد – چیزهایی که از پمپ بنزین می خرید. این یک مکمل غیرقابل تنظیم است که همان داروهای تجویزی اختلال نعوظ مانند ویاگرا را عرضه می کند، اما از طریق ترکیبات “طبیعی”.

پشتیبانی پزشکی مبهم برای برخی از این موارد وجود دارد. به عنوان مثال، علف هرز بز شاخدار در آزمایش حیوانی روی اختلال نعوظ نویدبخش بود، اما هیچ مطالعه قابل توجهی در افراد وجود ندارد.

ما قبلاً در مورد این محصولات نوشته‌ایم، اما برای کوتاه نگه داشتن آن، این “داروها” ناایمن هستند.

در سال 2013، بررسی Pharmacognosy به این نتیجه رسید: «داروها و درمان‌های موجود اثربخشی محدود، عوارض جانبی ناخوشایند و موارد منع مصرف در شرایط بیماری خاص دارند. به دلیل در دسترس نبودن داده‌های ایمنی، مکانیسم‌های نامشخص و فقدان دانش برای حمایت از استفاده گسترده از این مواد، استفاده از این محصولات ممکن است برای انسان خطرناک باشد.»

ابزارهایی برای درمان اختلال نعوظ: آیا کار می کنند؟

ابزارهایی وجود دارند که ممکن است راه حل به نظر برسند، اما اگرچه ممکن است علم بیشتری نسبت به علف هرز بز شاخی ارائه دهند، ساده تر از این نیست.

بر اساس مقاله ای که در مجله Translational Andrology منتشر شده، آستین های آلت تناسلی، زمانی که کار می کنند، عالی عمل می کنند، اما عوارض متعددی با یافتن آستین مناسب وجود دارد، زیرا ممکن است مشکلاتی در اثربخشی به دلیل تناسب، شکل و ضخامت نادرست ایجاد شود. و اورولوژی

با این وجود، یک بررسی علمی در سال 2019 که در مجله F1000Research منتشر شد، گفت که آنها “در به دست آوردن پذیرش در جامعه علمی کند بوده اند.”

حلقه‌های خروس در درمان این نوع اختلال عملکرد جنسی نیز نویدبخش هستند، زیرا آنها به طور موثر وسیله‌ای برای حفظ خون هستند. تنها مشکل؟ آنها در وهله اول هیچ کاری برای ورود خون به آنجا انجام نمی دهند.

ویبراتورهای نر نیز کاربردهای خاصی دارند. آنها می توانند به مردان مبتلا به آسیب نخاعی کمک کنند تا انزال کنند و می توانند مکمل های لذت بخشی به زندگی جنسی شما باشند. اما در مورد سخت کردن شما و بهبود عملکرد نعوظ؟ هیچ چیز قطعی نیست

درمان های موثرتر اختلال نعوظ

همانطور که ممکن است حدس بزنید، موثرترین گزینه‌های درمانی اختلال نعوظ در واقع از نظر علمی معتبرترین گزینه‌ها هستند: داروهای تجویزی که به صورت خوراکی مصرف می‌شوند، تغییرات سبک زندگی برای بهبود عروق و سایر مشکلات سلامتی و درمان.

واقعیت این است که اختلال نعوظ شما به احتمال زیاد ناشی از چیزی است که یک قرص می تواند آن را درمان کند، یا به دلیل یک سبک زندگی ناسالم، یا به دلیل مسائل روانی (اضطراب عملکرد، اعتماد به نفس پایین) که نیاز به درمان بیشتر از آنچه می توانید در کنار بلیط های بخت آزمایی انتخاب کنید، است. یا خارج از آمازون

گام بعدی جستجوی توصیه های پزشکی از یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که می تواند در تشخیص دوره خاص اختلال نعوظ به شما کمک کند و توصیه هایی را برای درمان های موثر ارائه دهد.

اگر سبک زندگی برای شما مشکلی است، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما ممکن است تغییراتی مانند ورزش بیشتر، رژیم غذایی بهتر، کاهش وزن، کاهش استرس یا حتی نوشیدن آب بیشتر و نوشیدنی کمتر را توصیه کند.

برای دلایل روانشناختی اختلال نعوظ، یک متخصص مراقبت های بهداشتی ممکن است شما را برای درمان معرفی کند، که به شما کمک می کند تا به هر مشکلی که سلامت روانی شما را از لذت بردن خود و همسرتان در اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و غیره باز می دارد، رسیدگی کنید.

و البته پس از آن، داروها وجود دارد. از بین نسخه ها، دو مورد از محبوب ترین آنها سیالیس

®

(تادالافیل) و ویاگرا

®

(سیلدنافیل) هستند.

هر دو تادالافیل و سیلدنافیل (ژنریک ویاگرا) مهارکننده های فسفودی استراز نوع 5 (PDE5) هستند. بر اساس مقاله ای که در مجله Nature Reviews Disease Primers منتشر شده است، آنها با جلوگیری از تجزیه برخی مواد در بدن، گشاد شدن رگ های خونی آلت تناسلی شما را طولانی تر می کنند.

بسته به نیاز خود، ممکن است نسخه متفاوتی را به دلیل طولانی بودن اثرات آن ترجیح دهید (سیلدنافیل بهتر است قبل از فعالیت مصرف شود، در حالی که تادالافیل را می توان یک بار در روز یا در صورت نیاز مصرف کرد).

از آنجایی که این داروها را می توان برای درمان فشار خون بالا (فشار خون بالا) استفاده کرد، مهم است که اگر چیزی برای فشار خون یا فشار خون بالا مصرف می کنید، یا اگر نیترات مصرف می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید – عوارض جانبی مصرف هر دو می تواند مشکل ساز باشد.

https://8barg.com/?p=7079

جواب

Your email address will not be published.