انتشار تریلر سریال Eric با بازی بندیکت کامبریچ

سریال Eric جدیدترین سریال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در آن بندیکت کامبربچ هنرنمایی می‌کند.

به تازگی تریلری برای سریال «اریک» منتشر شده که در آن،‌ نشان داده می‌شود که بندیکت کامبربچ نقش پدری را بازی می‌کند که بیشتر و بیشتر در چاه عمیق اندوه و غم فرو می‌رود. این سریال داستان پدری را روایت می‌کند که در جستجویی بی‌وقفه برای پیدا کردن پسرش قرار دارد.

پسر وی زمانی که از مدرسه در حال پیاده‌روی به سمت خانه‌شان بوده، در خیابان‌های شهر نیویورک در دهه هشتاد میلادی گم شده است و حالا این پدر سعی دارد تا هر طور که شده پسرش را پیدا کند. این تریلر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید، کابوس هر پدر و مادری را به نمایش در می‌آورد.

در این سریال تازه سرویس آنلاین نتفلیکس، گبی هافمن و مک‌کینلی بلچر سوم نیز حضور دارند که به ترتیب نقش مادر این پسر گمشده و کارآگاه مسئول پرونده را بازی می‌کنند. این تریلر تازه منتشر شده نشان می‌دهد که چطور این پدر و مادر تحت فشار قرار دارند و برای پیدا کردن پسرشان با این کارآگاه همکاری می‌کنند.

با گذشت زمان و پیدا نشدن هیچ سرنخی از این پسر گمشده، وینست با بازی بندیکت کامبربچ که یکی از عروسک‌گردان‌های برجسته نیویورک و خالق برنامه Good Day Sunshine است، تصمیم می‌گیرد تا عروسکی را بر اساس یکی از نقش‌های اریک بسازد و از آن در برنامه خودش استفاده کند تا با این کار، شانسی در پیدا کردن اریک داشته باشد.

ابی مورگان که بیشتر به خاطر ساخت سریال The Split، سریال River و سریال Birdsong و همچنین فیلم Suffragette و فیلم The Invisible Woman شهرت دارد، خالق و نویسنده این سریال تازه سرویس آنلاین نتفلیکس است. لوسی فوربز نیز این سریال را کارگردانی کرده است.

سریال شش قسمتی «اریک» در تاریخ ۳۰ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

https://8barg.com/?p=31932

جواب

Your email address will not be published.