خشم هیو جکمن در تصویری جدید از فیلم «ددپول و ولورین»

با نزدیک شدن به زمان تاریخ اکران فیلم مورد انتظار Deadpool & Wolverine (ددپول و ولورین) به کارگردانی شان لوی و حضور بازیگرانی همچون هیو جکمن و رایان رینولدز شاهد هستیم که استودیو مارول تصاویر جدیدی را به صورت روزانه در اختیار طرفدارانش قرار می‌دهد. سومین فیلم ددپول که این بار ایده جهان‌های موازی را وارد داستان کرده تا نه تنها شخصیت‌های متنوعی را مقابل دوربین قرار دهد، بلکه به عنوان ناجی دنیای سینمایی مارول نیز عمل کرده و بتواند فروشی قابل توجه را در گیشه سینماهای سراسر جهان رقم بزند.

یکی از مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در فیلم ددپول و ولورین به وقوع خواهد پیوست، کل کل بین ولورین و وید ویلسون بوده که به لطف نقش آفرینی استادانه بازیگرانش می‌تواند لحظاتی ناب و خاطره انگیز را به ثبت برساند. کل کل‌های هیجان انگیزی که به نظر می‌رسد خشم ولورین را در پی داشته و نهایتاً به رویارویی مرگباری به آن‌ها منجر خواهد شد. تازه‌ترین تصویر منتشر شده این مسئله را بیش از پیش به معرض نمایش گذاشته است.

البته که رویارویی بین این قهرمانان تنها بهانه‌ای برای آغاز دوستی‌شان بوده تا در جهان‌های موازی به ماجراجویی پرداخته و اتفاقات شگفت انگیزی را در کنار یکدیگر به ارمغان بیاورند. جهان‌های موازی که می‌تواند پای شخصیت‌های نمادین فیلم‌های مردان ایکس و ۴ شگفت‌انگیز کمپانی فاکس قرن بیستم را به ماجرا باز نماید.

فیلم Deadpool & Wolverine برای اکران در تاریخ تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه ریزی شده است.

https://8barg.com/?p=31926

جواب

Your email address will not be published.