میل جنسی ناسازگار:

توصیه ای برای شریک جنسی با میل بیشتراین داستانی به قدمت زمان است: زوج‌ها در چرخه بی‌پایان تمایل مرد به رابطه جنسی شرکت می‌کنند، زن اغلب او را رد می‌کند و تکرار می‌کند.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی نقش‌ها را عوض می‌کنید و این زن می‌خواهد رابطه جنسی بیشتری داشته باشد… و کسی که با طرد جنسی روبرو می‌شود؟

چالش پیچیده

علیرغم آنچه جامعه شما را به آن سوق می دهد، بسیاری از زنان نسبت به شریک زندگی خود با میل جنسی بالاتری عمل می کنند.

مدیریت میل‌های جنسی متفاوت از قبل دشوار است، اما سپس عنصر متن‌های اجتماعی معکوس را اضافه می‌کنید. مردانگی او ممکن است احساس خطر کند زیرا قرار است مردان همیشه برای رابطه جنسی آماده باشند.

زنانگی شما ممکن است احساس خطر کند زیرا قرار است زنان همیشه بتوانند شریک زندگی خود را مورد توجه قرار دهند.

گویا این به اندازه کافی سخت نیست، بی‌اعتنایی به میل جنسی زنانه در جامعه را بیازمایید.

یک مرد می تواند مقدار زیادی رابطه جنسی بخواهد و هیچ کس چشمش را به خود خیره نمی کند.

اما وقتی ما خانم‌ها خواهان مقدار زیادی رابطه جنسی هستیم، اغلب به‌عنوان یک شلخته نشان داده می‌شویم و این احساس را ایجاد می‌کنیم که انگار مشکلی با ما وجود دارد.

این منجر به یک موقعیت حساس و خسته کننده می شود. زن ممکن است با بیان اینکه به رابطه جنسی بیشتر از آنچه که می خواهد نیاز دارد، از انحراف شریک زندگی خود می ترسد.

یا ممکن است با «شرم» در مورد داشتن میل جنسی بالا و «عادی» نبودن دست و پنجه نرم کنند.

یا ممکن است با این احساس دست و پنجه نرم کنند که موقعیت نشان می دهد که به اندازه کافی جذاب نیستند یا مشکلی در رابطه وجود دارد.

اما مطمئن باشید – شما طبیعی هستید که بیشتر از آنچه می خواهید رابطه جنسی می خواهید! همه زوج ها با مدیریت میل جنسی متفاوت دست و پنجه نرم می کنند.

خبر خوب این است که شما و شریک زندگی تان می توانید به مکانی بروید که همه طرف ها خوشحال هستند.

برقراری ارتباط

اینجا دوباره کلیشه روابط قدیمی است – شما باید ارتباط برقرار کنید. شریک جنسی شما ذهن خوان نیست.

او ممکن است هیچ سرنخی نداشته باشد که شما بیشتر از آنچه شما دارید رابطه جنسی می خواهید (و بسیاری از مردان از شنیدن این موضوع هیجان زده خواهند شد).

یک مکالمه ساده می تواند تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید تا هر دوی شما را بیشتر برای اتاق خواب مسابقه دهید.

یا شاید شرایط پیچیده تر از این باشد، و گاهی اوقات یک مکالمه کافی است تا به هر دوی شما کمک کند آن را باز کنید. او ممکن است به اشتراک بگذارد که در محل کار احساس خستگی می کند و قبل از شروع رابطه جنسی به زمان بیشتری برای استراحت نیاز دارد.

شاید ترمزهای او در حال پمپاژ شدن هستند زیرا او احساس می کند ارتباطش با شما قطع شده و به نزدیکی بیشتری نیاز دارد.

به هر دلیلی، صحبت کردن در مورد آن می تواند به شما کمک کند نیازهای خود را بیان کنید و ببینید او از کجا آمده است. این می تواند چیزی را روشن کند که باید تغییر کند و باعث می شود هر دو احساس بهتری داشته باشید (و احتمالاً رابطه جنسی بیشتری نیز داشته باشید!)

رابطه جنسی را آغاز کنید

گاهی اوقات داشتن رابطه جنسی بیشتر به همین سادگی است که خودتان آن را شروع کنید! اگر همیشه منتظر حرکت او هستید و ناامید می شوید، در نیمه راه با او ملاقات کنید.

به او کمک کنید احساس راحتی کند و اغوا شود و ببیند اوضاع به کجا می رود.

از شروع کردن فاصله بگیرید

شاید برعکس این اتفاق بیفتد. آسان است که در یک الگو قرار بگیرید که بپرسید، او می گوید نه، هر دو احساس بدی دارید و تکرار می کنید.

به او فرصت دهید تا شما را در جدول زمانی خودش دنبال کند.

البته این از یک روش کلیشه ای جنسیتی ناشی نمی شود (“فقط مردان باید شروع به رابطه جنسی کنند”)! اما گاهی اوقات شریکی که اغلب نه می‌گوید، از فضا برای شروع در جدول زمانی خود لذت می‌برد.

این می تواند به کاهش فشار کمک کند و برای هر دوی شما یک تغییر مثبت در پویایی باشد.

وقتی “نه” را دریافت کردید

حتی پس از امتحان کردن این استراتژی‌ها، باز هم به ناچار با موقعیت‌هایی مواجه می‌شوید که شما می‌خواهید و شریک جنسی‌تان نمی‌خواهد.

احساس شما نسبت به موقعیت به شدت تحت تأثیر واکنش شما به جواب که دریافت کردید “نه” است.ممکن است سخت باشد، اما سعی کنید آن را شخصی نگیرید.

طرد جنسی باعث گزش و اغلب برای زنان بیشتر می شود. ما به ندرت با آن مواجه می‌شویم، که می‌تواند آن را به تجربه‌ای دلخراش تبدیل کند که ممکن است منجر به درونی کردن رد شود.

ممکن است سخت باشد که “نه” را به عنوان بازتابی از جذابیت یا جذابیت خود تفسیر نکنید، اما به ندرت چنین است.

به احتمال زیاد شریک جنسی شما آن را احساس نمی کند. او ممکن است خسته، سرد، گرسنه، استرس یا میلیون‌ها دلیل دیگر باشد که به شما ربطی ندارد.

در مرحله بعد، در مورد نحوه پاسخ دادن به نه، عمدی باشید.

این عادلانه است که شما احساس ناامیدی کنید، اما هرگز بد نیست شریک زندگی خود را نسبت به آن احساس بدی کنید. کاری نکنید که شریکتان احساس گناه کند یا دوست نداشته باشد «نه» گفتن یک مشکل است.

همچنین نیازی نیست که بیش از حد به او اطمینان دهید که همه چیز خوب است.

فقط یک “بدون نگرانی عزیزم” ساده و واقعی اغلب کافی است.

همچنین توصیه می کنیم شریک زندگی خود را تشویق کنید تا این مقاله را در سایت برادر ما بخواند که چگونه می تواند به بهتر شدن “نه” برای شما کمک کند.

این یک وظیفه نهایی باقی می گذارد: یافتن راه جدیدی برای برآورده کردن نیازهای خود! به این فکر کنید که چرا میل به رابطه جنسی داشتید.

اگر صرفاً جسمی بود، به خود عشقی و خودارضایی بپردازید.

اگر این ارتباط با شریک زندگی تان بود، یک کار سرگرم کننده با هم انجام دهید (مانند پیاده روی یا بازی روی تخته).

اگر این محبت از طرف شریک زندگی شما بود، ببینید آیا او آماده است که شما را در آغوش بگیرد یا ماساژ دهد.

اگر استرس را از بین می برد، به تمرین یا مدیتیشن بروید. سکس ممکن است ساده ترین راه برای رفع نیاز شما بوده باشد، اما به هیچ وجه تنها راه نیست.