هفت شیرین‌کننده طبیعی و خوشمزه که می‌توان با چای خورد!

نوشتن یکی از نیازهای ضروری زندگی است! آیا شما علاقه‌ای به نوشیدن چای ندارید؟ آیا به آن علاقه ندارید؟ آیا با نوشیدن یک فنجان یا لیوان چای پس از یک ساعت کار، خستگی را احساس نمی‌کنید؟ آیا سماور شما همیشه در حال جوشیدن نیست؟ اگر پاسخ شما مثبت است، خوشحال می‌شویم! اگر نه، باید بگوییم چطور می‌توانید بدون چای زندگی کنید؟ از چای گذشته‌اید؟ حالا با دمنوش چه احوال است؟ آیا دمنوش را به برنامه روزانه‌تان اضافه کرده‌اید؟ دمنوش‌های آرامبخش و شادکننده را تاکنون نوشیده‌اید؟ آیا با آن‌ها بدنتان را پر از انرژی می‌کنید؟ به هر حال، به یک نوشیدنی گرم علاقه‌مندید دیگر!

بسیاری از افراد چای و دمنوش را با قند می‌نوشند! همچنین، افرادی هستند که چای تلخ را ترجیح می‌دهند و طعم دمنوش را اصیل و بدون دستکاری دوست دارند! شما به کدام گروه تعلق دارید؟

اگر تا به حال فقط چای یا دمنوش را با نبات یا چای می‌خوردید، بهتر است این عادت را کنار بگذارید! علاوه بر قند بالایی که این دو دارند، استفاده از خوراکی‌های جذابتر نه تنها بیشتر جذابیت می‌آورد بلکه فواید و خواص بیشتری هم به بدنتان می‌رساند.

راهنماتو چند پیشنهاد برای شما دارد. آنها را مرور کنید و ببینید با کدام یک از این خوراکی‌های حالتان بهتر است!

۱. توت خشک:

تصور کنید توت خشک تمیز و سالم را در دهان بگذارید و یک جرعه چای یا دمنوش بنوشید. توت واقعاً جایگزین بسیار مناسبی برای قند است. حتی اگر دیابت هم دارید، توت برای شما انتخاب خوبی است. سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن است و بعد از خشک شدن، میزان قند آن کاهش پیدا می‌کند. پس به دنبال چیزی بهتر از این می‌گردید؟

۲. کشمش یا مویز:

بدون هسته، برای کنار چای و دمنوش انتخاب عالی است. شیرینی مناسب و مناسب حتی برای افرادی که دیابت دارند مفید است. حتی اگر افراط در مصرف نکنید، 10-15 عدد را روزانه تجاوز نکنید!

۳. خرما:

این میان وعده خوشمزه با انرژی زیادی به بدن شما می‌رساند. سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن و انواع ویتامین‌هاست. همیشه در منزل داشته باشید.

۴. انجیر خشک:

میوه‌های خوبی که در حالت خشک نیز مفید هستند. انجیر در نقش یک میان وعده خوب عمل می‌کند و همیشه با آن پناه ببرید.

۵. عسل:

نعمت الهی شیرین با خواص آنتی اکسیدانی. میان وعده را با یک قاشق عسل به شرط اینکه چای یا دمنوش داغ نباشد.

۶. بادام سوخته:

میان وعده عالی که می‌توانید به راحتی در منزل تهیه کنید.

۷. باسلوق:

میان وعده‌ای با شیرینی جذاب و انرژی‌زا. همیشه در منزل داشته باشید.

حالا می‌توانید با تنوع بخشیدن به میان وعده‌هایتان از لحظات لذت ببرید!