جراحی حجیم کردن آلت تناسلی، هرآنچه باید بدانید!

بیشتر مردان تمایل دارند که آلت تناسلی بزرگ‌تری داشته باشند، حتی اگر اندازه‌اش به طور کاملاً طبیعی باشد، بنابراین بسیاری از آنها به دنبال راه‌های مختلف برای رسیدن به این هدف هستند. از تزریق اسید به این نقطه از بدن تا سپردن خود به دست جراحان، راه‌های مختلفی برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان وجود دارد، که به صورت اصلی از دو روش جراحی و فیلر استفاده می‌شود.

جراحی می‌تواند هم طول و هم قطر آلت تناسلی را افزایش دهد، در حالی که فیلر تنها دور آلت را بزرگ‌تر می‌کند. گزینه جراحی گزینه‌ای گران است و سوال مطرح می‌شود که آیا ارزش هزینه را دارد یا خیر؟ در ادامه به سوالات مهم در این زمینه پاسخ داده می‌شود.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی:

این جراحی شامل افزایش هم طول و هم قطر آلت تناسلی می‌شود. این عمل از دو بخش تشکیل شده است، با اینکه هر دو معمولاً همزمان انجام می‌شوند. این عمل به نتایج بهتری در بیمارانی که هر دو را همزمان انتخاب می‌کنند، منجر می‌شود.

افزایش طول:

شامل تقسیم لیگامان آویزان پنیس یا رباط معلق است که آلت تناسلی را نزدیک استخوان شرمگاهی نگه می‌دارد.

این اقدام اجازه می‌دهد تا بخشی از آلت تناسلی در خارج از بدن قابل مشاهده شود.

اگرچه طول واقعی آلت تناسلی افزایش نمی‌یابد، اما به نظر می‌رسد که آلت تناسلی بلندتری دارد زیرا بیشتر از آن در خارج از بدن قرار می‌گیرد.

افزایش دور:

از معده و قسمت داخلی ران چربی گرفته می‌شود.

این چربی پس از تصفیه با حذف خون و سلول‌های مرده به آلت تناسلی تزریق می‌شود.

این اقدام دور آلت تناسلی را ۲ تا ۵ سانتی‌متر افزایش می‌دهد.

تحقیقات نشان می‌دهد که جراحی می‌تواند نتایج موثرتری داشته باشد. در حدود ۹۰ درصد از افرادی که به جراحی مراجعه می‌کنند، حداقل ۲ تا ۵ سانتی‌متر افزایش دور آلت تناسلی و شل شدن حداقل به همان اندازه را گزارش می‌دهند.

استفاده از دستگاه کششی پس از جراحی نیز ممکن است نتایج را بهبود ببخشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی با فیلر:

این روش تنها دور آلت تناسلی را دو برابر می‌کند و طول آن را افزایش نمی‌دهد.

فیلر از اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده است که یک ماده طبیعی است.

این تزریق حدوداً ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و فرد می‌تواند بلافاصله پس از آن به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

نتایج تقریباً فوری و قابل مشاهده است.

عوارض جانبی این روش شامل جذب سریع، عفونت، عدم تقارن و قرارگیری نادرست می‌شود. این روش نیز نتایج موقتی دارد که یک تا دو سال باقی می‌ماند.

هر دو روش جراحی و فیلر کم‌خطر هستند اما اهمیت دارد که این روش‌ها توسط پزشکان متخصص انجام شوند. در ضمن، گزینه‌های دیگری هم برای بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاشت یا پروتز آلت، بوتاکس، کشش آلت تناسلی و روش‌های دیگر اشاره کرد.