«مانی»؛ گربه هوشیاری که سلفی می‌گیرد!

«مانی» در واقع یک گربه ولگرد بود که به طور ناگهانی به خانه یورم و همسرش رفت و تبدیل به یک ستاره شد.

از نظر ظاهری، او به وضوح به مکانی برای زندگی نیاز داشت و این زوج از او در خانه خود استقبال کردند. در واقع این مانی بود که برای آنها تصمیم گرفت. طولی نکشید که مانی خاکستری بهترین دوست با سگ ها و گربه های دیگر این زوج شد.

در واقع، او آنقدر صمیمی و دوست داشتنی بود که خیلی زود به آلفا گروه تبدیل شد! مانی همچنین شروع به حضور منظم در عکس های اینستاگرام یورم کرد. پس از چند عکاسی، برای یورم مشخص شد که مانی دوست دارد در کانون توجه قرار بگیرد.

او بسیار کنجکاو است و هر وقت از سگ‌هایم عکس می‌گیرم، اساساً دوربین را سعی می‌کند آن را از من بگیرد.یورم مانی را به عنوان باهوش ترین و کنجکاوترین گربه ای که تا به حال داشته ایم توصیف کرد. با این حال، این زوج تا لحظه ای خاص متوجه شدند که مانی چقدر باهوش است.

یک روز، یورم بیرون بود و با سگ هایش و مانی یک عکسبرداری معمولی انجام می داد.این دقیقاً مانند هر عکس دیگری بود که آنها در گذشته داشتند، اما این بار، یک اتفاق بسیار خاص رخ داد.یورم گفت: «مانی به طور تصادفی یاد گرفت که از دوربین استفاده کند، زمانی که یک روز دستش را برای لمس دوربین در حین عکسبرداری دراز کرد.نتیجه عکسی بود که انگار مانی در حال سلفی گرفتن با سگ ها بود!

وقتی یورم این عکس را دید، نمی‌توانست از خنده‌دار بودن آن خودداری کند.او بلافاصله آن را در اینستاگرام آپلود کرد و قبل از اینکه متوجه شود هزاران نفر با او می خندیدند.این زمانی بود که مانی عنوان خود را به عنوان «گربه ای که سلفی میگیرد» به دست آورد.به زودی، عکس های مانی در فضای مجازی منتشر شد.

او هزاران طرفدار داشت که مشتاق دیدن سلفی بعدی او بودند.او اغلب دیده شده است که با نگهبانان امنیتی سگ بزرگش، یورم و روتوایلرهای همسرش سلفی می گیرد. گربه ای به معروفیت مانی به نگهبانان نیاز دارد، درست است؟سگ ها با حالتی سلطنتی یا لبخندی مسخره در کنار مانی می نشینند.واضح است که آنها از همراهی مانی به همان اندازه که او از شرکت آنها لذت می برد، لذت می برند.

یورم به مانی افتخار می کند و اینکه گربه دمدمی مزاجش چقدر مردم را خوشحال کرده است.

https://8barg.com/?p=13343

جواب

Your email address will not be published.