سرمربی النصر: شکست‌ناپذیریم!

دیدار حساس پرسپولیس و النصر در پنجمین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با تساوی بدون گل به پایان رسید. این یک امتیاز می‌تواند روزنه امیدی برای شاگردان گل‌محمدی باشد تا از این گروه دشوار صعود کنند.

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل النصر

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، در نشست خبری پس از بازی گفت: وقتی برای مسابقه‌ای آماده می‌شویم، ترکیب خود را بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف انتخاب می‌کنیم.

وی گفت: متاسفانه در همان پانزده دقیقه ابتدایی یکی از بازیکنان ما اخراج شد و این اتفاق باعث شد تا ما مجبور شویم در زمین مسابقه بیشتر تلاش کنیم.

او ادامه داد: علی‌رغم اخراج علی لاجامی و کمبود یک بازیکن در زمین، ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم، اما تعداد موقعیت‌ها نسبت به دیدارهای قبل کمتر بود. بازیکنان هم امروز بهترین عملکرد خود را ارائه کردند. با وجود کمبود عددی، از عملکردشان خوشحالم.

سرمربی پرتغالی درباره روند شکست‌ناپذیری تیمش گفت: این نشان دهنده کار بزرگی است. یک کار عالی از بازیکنان و کادرفنی که به ما کمک زیادی می‌کنند. بازیکنان فهمیدند که مسیر موفقیت مستلزم افزایش کیفیت است. 20 بازی بدون شکست و کسب فقط دو تساوی یعنی یک چیز: کار، شجاعت و احترام.

او درباره رونالدو نیز گفت: کادر پزشکی در حال بررسی مصدومیت رونالدو است. کار آسانی نیست، ان‌شاءالله که کادر پزشکی کار خود را برای بهبودی مصدومیت رونالدو به خوبی انجام خواهد داد و او برای بازی بعدی آماده می شود.

کاسترو در پایان در مورد مقایسه‌اش با مربیان دیگر گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم که به حرفه مربی دیگری حسادت کنم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم این است که به راه خود ادامه دهیم، از بازیکنان دفاع کنم و اینکه چگونه تیم‌هایی را که با آن روبرو می‌شویم، شکست دهیم.

https://8barg.com/?p=21668

جواب

Your email address will not be published.