«زنبوردار» در صدر باکس آفیس!

فیلم «زنبوردار» که اثری اکشن ساخته دیوید آیر به شمار می‌رود و جیسون استاتهام نقش اصلی آن را بازی می‌کند، در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم که دو هفته گذشته در رده دوم قرار داشت، این هفته با کسب فروش ۷٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا به صدر جدول راه پیدا کرد.

این اثر سینمایی با فروش این هفته خودش فروش کلی داخلی‌اش را پس از سه هفته اکران به رقم ۴۲٫۲ میلیون دلار افزایش داد. این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی نیز تاکنون ۶۱٫۹ میلیون دلار فروش داشته که ۱۰٫۹ میلیون دلار آن مربوط به همین هفته است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۱۰۴٫۱ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم موزیکال Mean Girls که دو هفته ابتدایی اکرانش در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته به فروش ۷٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده و در جایگاه دوم قرار گرفته است. این فیلم با کسب چنین فروشی توانسته فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۶۰٫۸ میلیون دلار برساند.

فیلم «دختران بدجنس» در فروش این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی ۴٫۳ میلیون دلار کسب کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۲۲٫۶ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی،‌ این اثر تاکنون به فروش جهانی ۸۳٫۴ میلیون رسیده است.

جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم Wonka به خودش اختصاص داده است. این فیلم که هفتمین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر می‌گذارد، این هفته به فروش ۵٫۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و توانست فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۱۹۵٫۱ میلیون دلار برساند.

فیلم «وانکا» در اکران این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی توانست مبلغ ۷٫۸ میلیون دلار را به دست بیاورد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۳۵۶٫۹ میلیون دلار برساند. فروش جهانی این اثر سینمایی با احتساب فروش کلی داخلی و بین‌المللی آن اکنون از رقم ۵۵۲ میلیون دلار عبور کرده است.

انیمیشن «مهاجرت» یکی دیگر از آثار پرفروش این هفته بوده که به فروش ۵٫۱ میلیون دلاری در این هفته در داخل آمریکا بسنده کرده است. این انیمیشن محصول استودیو ایلومینیشن با کسب این فروش توانسته فروش کلی داخل آمریکای خودش را به رقم ۱۰۱٫۲ میلیون دلار برساند.

این انیمیشن برجسته در این هفته در گیشه‌های بین‌المللی فروش ۵٫۲ میلیون دلاری را به ثبت رسانده و فروش کلی بین‌المللی خودش را به رقم ۱۰۴٫۹ میلیون دلار افزایش داده است تا فروش جهانی این فیلم پس از شش هفته حضور در گیشه مبلغ ۲۰۶٫۱ میلیون دلار باشد.

فیلم هندی Fighter یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه به شمار می‌رود که در داخل آمریکا به فروش ۴٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرده و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این اثر سینمایی در گیشه‌های بین‌المللی نیز ۱٫۴ میلیون دلار فروش داشته تا در اولین هفته اکرانش به فروش جهانی ۵٫۷ میلیون دلاری دست پیدا کند.

https://8barg.com/?p=25475

جواب

Your email address will not be published.