رونمایی از کیت دوم لیورپول در فصل آینده

لیورپول در فصل جدید مسابقات باشگاهی نیز لباس‌های تولید کمپانی نایکی را به تن خواهد کرد. این باشگاه که پیش از این کیت خانگی خود را رونمایی کرده بود امروز کیت خارج از خانه خود در فصل 24-2023 را نیز رونمایی کرد.

در طراحی این کیت از ترکیب رنگ‌های سبز با ظرافت خاصی استفاد شده است. کیت خارج از خانه لیورپول در فصل جدید شباهت زیادی به کیت فصل 69-1995 دارد. رابی فاولر با زدن 28 گل در آن فصل بهترین بازیکن لیورپول بود و این باشگاه به همین علت لباس جدید خود را با حضور این ستاره ولزی رونمایی کرده است.

پیراهن خارج از خانه لیورپول سفید با یقه مشکی و افکت دیجیتالی با ترکیبی زیبا از طیف‌های رنگی سبز است که ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

تغییری که نسبت به سال‌های گذشته در پیراهن لیورپول مشاهد می‌شود درج یادبود هیلزبورو در پشت زیر یقه است؛ پس از مرگ اندرو استنلی دیوین، لباس این فصل برای اولین بار نشان 97 را برای به رسمت شناختن در خود جای داده است.

لیورپول از کیت جدید خود برای اولین بار در تور سنگاپور و در بازی مقابل لسترسیتی استفاده خواهد کرد. این باشگاه امیدوار است با توجه به طرح خاص و زیبای در نظر گرفته شده برای کیت دوم خود، فروش خوبی را در این فصل تجربه کند.

https://8barg.com/?p=11104

جواب

Your email address will not be published.