رونمایی از دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی رباتیک شیائومی

شیائومی از دستگاه تصفیه هوا Mijia 5S خود رونمایی کرده که با مشخصات پاک کنندگی فوق‌العاده خود می‌تواند برای استفاده در منزل یا محیط کار مناسب باشد. قدرت بالا در جذب آلایندگی‌ها یکی از ویژگی‌های اساسی این دستگاه به‌شمار می‌رود که می‌تواند مواد شیمیایی مختلف را از محیط حذف کند. برای اطلاع از مشخصات فنی و قابلیت‌های پاک کنندگی این دستگاه شیائومی با ما همراه باشید.

گجت جدید شیائومی، دهان شما را می‌شوید!

امکانات دستگاه تصفیه هوای Mijia 5S شیائومی

دستگاه تصفیه هوای Mijia 5S مجهز به سنسور تشخیص فرمالدئید بوده تا در صورت وجود این ماده شیمیایی مضر، سریعا اقدام به جذب آن کند. در واقع این سنسور با اندازه گیری تغییرات غلظت فرمالدئید در هوا زمانی که از سطح استاندارد فراتر می‌رود، می‌تواند 96.95٪ فرمالدئید را در یک ساعت از بین ببرد. فرمالدئید در واقع با تحریک راه هوایی می‌تواند مشکلاتی از قبیل حساسیت‌ها و برخی بیماری‌ها را برای انسان به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این، Mijia 5S شیائومی می‌تواند ترکیبات آلی فرار (TVOC) را نیز تا 98.1٪ حذف کند. این ترکیبات نیز شامل گازهای هستند که می توانند اثرات کوتاه مدت و بلندمدت برای سلامتی داشته باشند که همه روزه با در فعالیت‌هایی مانند تمیزکردن سطوح ایجاد می‌شوند. همچنین این دستگاه می‌تواند گرد و غبارهایی را که می‌توانند باعث آلرژی در برخی افراد شوند را در مدت یک ساعت تا 98 درصد از بین ببرند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که این تصفیه هوا می‌تواند راه حل بسیار مناسبی برای افرادی باشد که با مشکلات سلامتی ناشی از زندگی در مناطق صنعتی رنج می‌برند.

ناگفته نماند که این دستگاه تصفیه هوای برای ارائه عملکردهای ضدعفونی و استریل کردن می‌تواند با انتشار نور UV باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین برده و در نتیجه در برابر بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا نیز محافظت خواهید شد. سنسورهای رطوبت و دما نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه شیائومی به‌شمار می‌روند که می‌توانید تمامی این موارد را از طریق اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. همچنین برای عملکرد کم صدا این دستگاه، سطح کارکرد آن را در میزان 30.4 دسی بل طراحی کرده‌اند.

قیمت و زمان عرضه

دستگاه تصفیه هوا Mijia 5S شیائومی اکنون در برخی از سایت‌های فروش آنلاین چین با قیمت 1599 یوان (معادل 220 دلار آمریکا) به صورت پیش فروش قرار گرفته است. همچنین پیش بینی می‌شود پس از عرضه رسمی در چین، به دیگر مناطق نیز صادر خواهد شد.

جاروبرقی رباتیک M30 S میجیا

شیائومی اخیرا از جاروبرقی رباتیک جدید خود با نام M30 S نیز رونمایی کرده که ویژگی‌هایی مانند بهره مندی از هوش مصنوعی و امکان طی کشیدن را دارد.

میجیا از زیرمجموعه برندهای شیائومی از جاروبرقی رباتیک جدیدی رونمایی کرده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به مدل M30 Pro معرفی شده در ژانویه دارد اما ویژگی‌های M30 S جامع‌تر است.

ربات جاروبرقی Mijia M30 S از ناوبری LDS با دوربین زاویه باز 110 درجه و فناوری S-Cross AI برای جلوگیری از موانع استفاده می‌کند. قدرت مکش این جاروبرقی 7300 پاسکال بوده و می‌تواند تا 180 دور در دقیقه بچرخد. همچنین طبق اعلام شیائومی، این جاروبرقی جدید می‌تواند برای محیط‌هایی تا مساحت 700 متر مربع کافی بوده و می‌تواند تا 99 درصد کل اتاق را به طور کامل پوشش دهد.

مخزن جمع آوری زباله در این جاروبرقی نیز از هر ۷۵ روز نیاز به تعویض داشته و برای طی کشیدن نیز از آب با دمای ۶۰ درجه سانتی گراد استفاده می‌کند که پس از انجام این مرحله، می‌تواند مسیر طی کشی شده را خشک کند. برای کنترل این ربات جاروبرقی می‌توانید هم از اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی و هم دستورات صوتی هوش مصنوعی شیائومی استفاده کنید.

قیمت و زمان دسترسی

این جاروبرقی رباتیک به صورت پیش فروش در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست که آیا به دیگر قاره‌ها نیز صادر خواهد شد یا خیر. همچنین این جاروبرقی رباتیک Xiaomi Mijia M30 S را می‌توان در چین با قیمت حدودی 3699 یوان (حدود 500 دلار) پیش خرید کرد.

https://8barg.com/?p=29596

جواب

Your email address will not be published.