رئال مادرید و استفاده از شرایط بد چلسی

رئال مادرید باید در دو بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود که به نظر می رسد که این بازیها فرصت خوبی هستند تا تیم اسپانیایی بتواند برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، صیدهایی را از تیم انگلیسی داشته باشد.

چلسی در تابستان و زمستان گذشته بیش از 600 میلیون یورو برای خریدها هزینه کرده است. مشکل چلسی این است که در سالهای اخیر به باشگاهی زیان ده تبدیل شده است و به همین خاطر آنها شاید مجبور شوند که برخی از ستارگانشان را بفروشند تا بتوانند قوانین بازی جوانمردانه مالی که توسط لیگ انگلیس و یوفا تعیین شده است را رعایت کنند.

چلسی  بدین ترتیب می تواند برخی بازیکنانش را به فروش برساند. یکی از این نفرات می تواند ریس جیمز باشد. رئال مادرید به شدت به خرید دفاع راست انگلیسی علاقمند است. دنی کارواخال در سالهای اخیر افت مشهودی داشته و به همین خاطر رئال مادرید به دنبال تقویت ترکیبش در پست دفاع راست است که جیمز می تواند یکی از گزینه ها باشد.

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی می تواند گزینه ای دیگر باشد. رئال مادرید در سال 2020 در یک قدمی خرید هاورتز از لورکوزن قرار داشت اما بحران کرونا باعث شد تا مدیران رئال مادرید قید خریدنش را بزنند و بدین ترتیب این بازیکن راهی چلسی شد.

https://8barg.com/?p=5222

جواب

Your email address will not be published.