/

بهترین غذا برای باروری مردان

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بهترین غذاها برای مردانگی بدانید.

آیا ویاگرا رقیق‌کننده خون است؟

باروری مردانه برای شما چه معنایی دارد؟ آیا مردانگی عملکرد جنسی، میل جنسی بالا، فعالیت جنسی بهتر یا همه موارد فوق را بهبود می بخشد؟ در هر صورت، احتمالاً می توان گفت که بسیاری از مردان دوست دارند قدرت مردانگی خود را افزایش دهند.

عاداتی برای تقویت رفتار جنسی می تواند به سادگی نوشیدن قهوه، پیاده روی و البته خوردن غذاهای مناسب باشد. این دانش عمومی است که خوردن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی به بهبود سلامت کلی شما – از جمله سلامت جنسی – کمک می کند.

اما در حالی که رژیم غذایی می تواند سلامت جنسی را بهبود بخشد، آیا میل جنسی را تقویت می کند؟ آیا افزودن برخی مواد غذایی به رژیم غذایی شما به بهبود مشکلات اختلال عملکرد جنسی مانند اختلال نعوظ یا انزال زودرس کمک می کند؟ بهترین مواد غذایی برای مردانگی چیست؟

در زیر، ما به تعریف واقعی مردانگی می پردازیم و بهترین غذاها برای مردانه را مورد بحث قرار می دهیم.

باروری مردانه چیست؟

باروری با چیزهای زیادی مرتبط است – میل جنسی بالا، فعالیت جنسی شدید، عملکرد نعوظ سالم و به طور کلی عملکرد جنسی قوی. اما مردانگی دقیقاً به چه معناست؟

فرهنگ لغت انگلیسی کمبریج مردانگی را به عنوان «قدرت یا ویژگی‌های جنسی مردانه» تعریف می‌کند که «مروت» و «مردانگی» مترادف هستند.

مریام وبستر به سادگی بیان می‌کند که مردانگی با «نشاط مردانه» یا «مردانگی» مرتبط است یا اینکه مردانگی حالتی است از مردانگی یا داشتن ویژگی‌های سنتی مردانه.

در حالی که مردانگی می‌تواند با تعدادی از ویژگی‌ها یا ویژگی‌ها مرتبط باشد، بسیاری از مردان ممکن است عملکرد جنسی و رفتار جنسی را یکی از راه‌های توصیف مردانگی بدانند – به‌ویژه، ویژگی‌های مرتبط با رفتار جنسی سالم، مانند عملکرد نعوظ سالم، میل جنسی بالا و قوی بودن.

به عبارت دیگر، هنگامی که به مردانگی مردان فکر می کنید، ممکن است توصیف کننده های “قوی”، “قوی” و “سالم” به ذهنتان خطور کند. به همین دلیل است که این کلمات اغلب با رفتار جنسی همراه است.

بهبود سلامت جنسی شما می تواند تأثیر مثبت فوق العاده ای بر زندگی شما داشته باشد و همه چیز را از اعتماد به نفس گرفته تا روابط شما افزایش دهد. اما آیا خوردن بهترین غذاها برای مردانگی می تواند به تقویت رفتار جنسی و بهبود زندگی جنسی شما کمک کند؟

آیا غذا می تواند باروری را افزایش دهد؟

پاسخ کوتاه؟ بله و خیر. در زیر توضیح می دهیم.

فواید برخی از غذاها برای سلامتی ممکن است تأثیر مستقیمی بر جنبه های خاصی از مردانگی داشته باشد، مانند افزایش سطح هورمون های تولید مثل مانند سطح تستوسترون. این به این دلیل است که بدن شما از مواد مغذی مختلفی برای تولید هورمون‌ها، حمایت از جریان خون سالم و مدیریت وزن سالم استفاده می‌کند – همه اینها می‌توانند بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارند.

یک رژیم غذایی متعادل ممکن است به تنهایی برای درمان اختلال نعوظ یا تستوسترون پایین کافی نباشد. اما اولویت دادن به غذاهای مناسب ممکن است تأثیر مثبتی بر توانایی بدن شما برای حفظ رفتار جنسی سالم داشته باشد.

به عنوان مثال، اثرات تستوسترون برای عملکردهای متعددی فراتر از رشد موهای سینه مهم است. حفظ سطح سالم تستوسترون به تنظیم میل جنسی کمک می کند، سلامت باروری را تامین می کند و به شما اجازه می دهد تا سطوح پایدار انرژی، استخوان های سالم و تعداد گلبول های قرمز خون را بهینه نگه دارید و در عین حال تعداد اسپرم ها را بهبود ببخشید.

این بدان معنا نیست که خوردن برخی غذاها به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل نمی تواند آسیبی به همراه داشته باشد. افزودن مواد غذایی برای تقویت اثرات تستوسترون یا خوردن رژیم غذایی برای اختلال نعوظ می تواند قدرت کلی شما را بهبود بخشد – یعنی علاوه بر ایجاد تغییرات دیگر در شیوه زندگی یا صحبت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد سایر گزینه های درمانی برای اختلال عملکرد جنسی.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد بهترین غذاها برای مردانگی مردان، همراه با سایر روش های موثر برای افزایش قدرت جنسی و عملکرد جنسی خود، بدانید.

6 بهترین غذا برای باروری مردانه

بهترین غذاها برای مردانگی، آنهایی هستند که میل جنسی را افزایش می دهند، اثرات تستوسترون را بهبود می بخشند، اختلال عملکرد جنسی را کاهش می دهند و عملکرد کلی جنسی را تقویت می کنند.

قرص‌های زود انزالی چگونه عمل می‌کنند؟

اسفناج

آنها می گویند شما باید سبزیجات خود را بخورید، و اسفناج یکی از بهترین سبزیجاتی است که می توانید در رژیم غذایی خود برای درمان اختلال نعوظ استفاده کنید.

غنی از نیترات ها، یک ترکیب شیمیایی طبیعی که رگ های خونی را گشاد می کند، خوردن اسفناج بیشتر می تواند به بهبود جریان خون کمک کند – بخش مهمی از عملکرد نعوظ.

روش دیگری که نیترات‌های موجود در اسفناج می‌تواند به اختلال نعوظ کمک کند این است که بر مسیر اکسید نیترات-نیتریت-نیتریک تأثیر می‌گذارد که در آن نیترات‌های موجود در برخی از مواد غذایی در خون و بافت بازیافت می‌شوند تا اکسید نیتریک تولید کنند، مولکولی مهم برای سلامت عروق جریان خون.

اسفناج همچنین منبع غنی منیزیم است که یک ماده معدنی ضروری است. منیزیم ممکن است اثرات تستوسترون را بهبود بخشد.

سایر غذاهای غنی از نیترات که می توانید برای درمان اختلال نعوظ مصرف کنید شامل سبزیجات سبز و برگ دار مانند جعفری و برگ چغندر است.

قهوه

احتمالاً به دلیل دیگری برای نوشیدن قهوه نیاز ندارید، اما یکی دیگر از این موارد وجود دارد: یک فنجان جو در صبح می‌تواند جریان خون را بهبود بخشد و بخشی مفید از درمان اختلال نعوظ باشد.

یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که مردانی که روزانه دو تا سه فنجان قهوه مصرف می‌کنند (به استثنای مردان دیابتی) احتمال ابتلا به ED را کاهش می‌دهند.

با این حال، باید توجه داشته باشیم که این یافته‌ها توسط خود شرکت‌کنندگان گزارش شده‌اند، بنابراین ممکن است کاملاً قابل اعتماد نباشند. تحقیقات در مورد اینکه آیا قهوه یک درمان مفید برای اختلال نعوظ است یا خیر، بسیار متفاوت است، که ما در راهنمای کامل خود در مورد کافئین و ED بحث می کنیم.

سیب

یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد – و ممکن است یکی از بهترین غذاها برای مردانگی باشد.

علاوه بر سایر مزایای سلامتی، دلیل دیگری برای خوردن سیب این است که ممکن است از سلامت پروستات حمایت کند. بر اساس یک مطالعه در لوله آزمایش، پوست سیب به ویژه حاوی ترکیب فعالی به نام اسید اورسولیک است که ممکن است سلول‌های سرطانی پروستات را «گرسنگی» بکشد تا از رشد آنها جلوگیری کند.

مطالعات دیگر همچنین نشان می دهد که مردانی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهند.

صرف نظر از این، تحقیقات بیشتری برای درک تمام فواید سیب برای سلامتی مورد نیاز است، به خصوص اینکه آیا خوردن پوست سیب واقعا کمک می کند – به جای اینکه اسید اورسولیک مستقیماً روی سلول های سرطانی اعمال شود.

چگونه هورمون جنسی مهم مردانه(تستوسترون) را به طور طبیعی افزایش دهیم؟!

آووکادوها

آووکادو سرشار از فیبر رژیمی و چربی‌های سالم، مواد مغذی را فراهم می‌کند که می‌تواند جریان خون را بهبود بخشد.

آووکادو ممکن است به کاهش سطوح لیپوپروتئین با چگالی کم یا LDL کمک کند، نوعی از کلسترول که می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و بر جریان خون تأثیر بگذارد.

این میوه (بله، آووکادو یک میوه است) همچنین سرشار از ویتامین E است، 100 گرم آووکادو حاوی 2 میلی گرم ویتامین E است. یک آووکادو کوچکتر حدود 13 درصد از ارزش روزانه شما را تامین می کند. ویتامین E ممکن است کیفیت اسپرم – به ویژه تحرک اسپرم – را در مردان مبتلا به ناباروری بهبود بخشد.

روغن زیتون

غذای دیگری که حاوی چربی های سالم است که می تواند به افزایش اثرات تستوسترون و بهبود قدرت مردانه کمک کند؟ روغن زیتون.

روغن زیتون در مردانی که از این روغن پخت و پز به جای کره استفاده می کردند، سطح تستوسترون را تا 17.4 درصد در طی سه هفته افزایش داد.

این مردان همچنین 42.6 درصد افزایش در سطح هورمون لوتئینیزه کننده را نشان دادند که ارتباط نزدیکی با اثرات تستوسترون و تعداد اسپرم دارد.

گوجه فرنگی ها

یکی دیگر از میوه‌هایی که معمولاً به عنوان یک سبزی شناخته می‌شود، گوجه‌فرنگی است که می‌تواند اثرات مفیدی بر سلامت جنسی مردان، از جمله باروری و سلامت پروستات، به لطف محتوای مغذی و آنتی‌اکسیدانی‌اش داشته باشد.

گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است، یک آنتی اکسیدان مرتبط با چندین فواید سلامتی، از جمله بهبود عملکرد عروق و پیشگیری از برخی مشکلات سلامت قلبی عروقی. سایر غذاهایی که حاوی مقادیر زیادی لیکوپن هستند عبارتند از هندوانه، گواوا و پاپایا.

تحقیقات بیشتری در مورد اثرات بالقوه لیکوپن بر عملکرد جنسی در انسان مورد نیاز است. با این حال، برخی از مطالعات حیوانی نشان داده اند که ممکن است در بهبود سلامت نعوظ نقش داشته باشد.

مطالعه ای بر روی خرگوش ها که در PLoS منتشر شد نشان داد که لیکوپن ممکن است فواید خاصی برای سلامت قلب و عروق داشته باشد – یکی از اجزای مهم عملکرد نعوظ.

افسانه‌های رایج در مورد چگونگی افزایش تستوسترون

ارتباط بین غذا و باروری مردانه

ایده‌ی باروری مردانه ایده‌ای است که ما اغلب آن را با قدرت، مردانگی، نشاط و سلامت جنسی چشمگیر مرتبط می‌دانیم. اما در حالی که تعریف تحت اللفظی مردانگی صرفاً «قدرت جنسی مردانه» یا «مردانگی» است، این می تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد.

خوردن غذاهایی که دارای فواید تغذیه ای هستند برای سلامتی شما از جمله سلامت جنسی مهم است. اما تمرکز بر روی بهترین غذاها برای مردانگی مردان تنها یک راه برای بهبود رفتار جنسی است.

رعایت عادات سبک زندگی که می تواند به شما کمک کند زندگی جنسی سالم تری و عاری از اختلال نعوظ داشته باشید نیز یک هدف عالی است. اگر با اختلال عملکرد جنسی دست و پنجه نرم می کنید، صحبت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی می تواند به شما در کشف علت و همچنین برنامه درمانی کمک کند.

 

جواب

Your email address will not be published.