بنجامین پاوارد رسما به اینتر پیوست

اینتر، انتقال بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ را با مبلغ 30 میلیون یورو، تکمیل کرد.

این مدافع فرانسوی، در نهایت با قراردادی 5 ساله، آلمان را به مقصد شهر میلان ترک کرد. اینتر برای به خدمت گیری او، 30 میلیون یورو به بایرن مونیخ پرداخت کرده است.

پاوارد که در سال پایانی قراردادش با بایرن مونیخ قرار داشت، خواهان جدایی از این تیم بود و تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد نیز به جذب او علاقه مند بودند. او هفته گذشته، درخواستی رسمی برای جدایی از باشگاه به سران بایرن مونیخ تحویل داد و مذاکرات بین اینتر و بایرن آغاز شد. او در دوران حضورش در بایرن مونیخ، 4 بار در بوندسلیگا و یکبار هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی دست یافت، همچنین به همراه تیم آلمانی، در جام باشگاه‌های جهان، سوپر کاپ اروپا، و جام حذفی آلمان به قهرمانی رسید و موفق شد تا در طی 163 بار حضورش در زمین فوتبال با پیراهن بایرن مونیخ، 12 گل را نیز به ثمر برساند. پاوارد دوران حرفه‌ایش را با لیل آغاز کرد و قبل از پیوستن به بایرن مونیخ، سه سال در تیم اشتوتگارت حضور داشت.

تیم ایتالیایی که سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در نهایت مغلوب شاگردان گواردیولا شد، موفق شد با جذب پاوارد، خط دفاعی خود را تقویت کند و باید دید امسال نیز می‌تواند به روند خوب خود ادامه بدهد یا خیر.

https://8barg.com/?p=15795

جواب

Your email address will not be published.