بازیگران سریال «برکینگ بد» در اعتصاب: فریاد مذاکره و حقوق منصفانه!

برایان کرانستون، ستاره سریال «برکینگ بد» روز سه‌شنبه در جریان اعتصاب در شهر کالور ایالت کالیفرنیا، خواهان از سرگیری مذاکرات میان اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون با بازیگران سینما شد.

او که همراه با دیگر بازیگران سریال برکینگ بد نظیر آرون پاول و جسی پلمونس در مقابل ساختمان «سونی پیکچرز» دست به اعتصاب زد، گفت: «ما می‌خواهیم که شما به میز مذاکره با ما بازگردید.»

سریال برکینگ بد که بیش از ده سال از پخش آن می‌گذرد در آخرین فصل خود به یکی از پربیننده‌ترین و سریال‌های تاریخ تلویزیون کابلی بدل شد و بیشترین امتیازات را به خود اختصاص داد.

این سریال به دلیل محبوبیتش همچنان در پلاتفرم پخش فیلم و سریال نت‌فلیکس بسیار پر‌بیننده است. اما بازیگران آن می‌گویند این محبوبیت هیچ تاثیری در میزان عایدی آن‌ها از این سریال ندارد.

آرون پاول در همین رابطه می‌گوید: «اگر بخواهم صادقانه بگویم، تا به حال برای برکینگ بد یک سنت هم از نت‌فلیکس دریافت نکرده‌ام و این برای من احمقانه است. به نظر من بسیاری از این پخش‌کننده‌ها می‌دانند که بدون پرداخت دستمزد منصفانه می‌توانند به کار خود ادامه دهند اما اکنون وقت اقدام است.»

https://8barg.com/?p=15792

جواب

Your email address will not be published.