بارسلونا تصمیم خرید این دو بازیکن را لغو کرد!

مدیران بارسلونا به دنبال تقویت ترکیبشان در فصل آینده هستند، اما مشکلات مالی کار آنها را بسیار مشکل می کند.

مارکا گزارش داده است که بارسلونا به علت مشکلات مالی قید خرید دفاع راست را در فصل آینده زده و خبری از خرید فویث، پاوارد یا گزینه های دیگر نیست. بارسلونا در حال حاضر دفاع راست تخصصی ندارد چرا که هکتور بیرین در زمستان جدا شد، اما با این وجود گزینه های دیگری وجود دارند. سرجی روبرتو که اخیرا قراردادش را تمدید کرده، سالهاست که در پست دفاع راست بازی می کند و ژول کنده و سرجیو آرائوخو گزینه های دیگری هستند که می توانند در این پست قرار بگیرند. در حقیقت مدافع اروگوئه ای تجربه درخشانی در زمینه مهار وینیسیوس داشته است.

از سویی مدیران بارسا به خرید اینیگو مارتینز در پست دفاع میانی فکر می کنند که همین مسئله باعث می شود تا آرائوخو یا کنده بیشتر در پست دفاع راست مورد استفاده قرار بگیرند.

گزینه دیگر ژاوی نیز استفاده از خولیان ارائوخو است. این بازیکن مکزیکی در زمستان راهی بارسلونا شد و می تواند در آینده به تیم بزرگسالان ملحق شود.

بدین ترتیب بر خلاف شایعات، بارسلونا به علت مشکلات مالی نمی تواند فویث و پاوارد را به خدمت بگیرد.

تلاش بارسلونا برای جذب دوباره اوبامیانگ

اوبامیانگ زیر نظر توخل و پاتر چندان موفق نبود و نتوانست صاحب دقایق کافی شود. به نظر می رسد که جدایی اوبامیانگ از چلسی در تابستان قطعی است چرا که این مهاجم می خواهد به تیمی برود که بتواند بازی کند.

بارسلونا پس از فروش ممفیس به اتلتیکو در زمستان و به دنبال بحران مالی خود، در نظر دارد که اوبامیانگ را برگرداند چرا که مهاجم گابونی در شش ماه حضور در نیوکمپ خوش درخشیده بود. البته بارسلونا همچنان از نظر سقف دستمزد دچار مشکلات شدیدی است و پیش از جذب مهاجم گابونی باید برخی بازیکنان مازاد خود را به فروش برساند.

اوبامیانگ دوست دارد که به بارسلونا برگردد چرا که شش ماه عالی را از نظر ورزشی در این تیم داشته و دوستان خوبی در رختکن پیدا کرده اما چلسی از این مسئله خوشحال نیست. دیلی میل گزارش داده است که چلسی از مذاکرات بارسا با اوبامیانگ عصبانی است و به همین خاطر به مهاجم گابونی اعلام کرده اند اگر قصد جدایی را داشته باشد، باید گزینه ای به جز بارسا را انتخاب کند.

اینتر دیگر تیمی است که با اوبامیانگ تماس گرفته و به دنبال خرید این مهاجم است.

https://8barg.com/?p=5250

جواب

Your email address will not be published.