این ستاره با ۸ گل در ۷ بازی هنوز محبوب‌ترین نیست!

باشگاه بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست با شرکت در یک رای‌گیری در سایت باشگاه بهترین بازیکن بایرن در ماهی که گذشت را انتخاب کنند. لروی سانه و هری کین به فینال رای‌گیری راه پیدا کردند و در نهایت ستاره آلمانی با اختلاف به عنوان محبوب‌ترین ستاره بایرن از نظر هواداران انتخاب شد.

لروی سانه با 53 درصد آرای هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و هری کین با 20 درصد در رتبه دوم ایستاد. سومین بازیکن محبوب از نظر هواداران ماتیس تل بود که شانزده درصد آرا را به خود اختصاص داد.

با توجه به تعریف و تمجیدهای گسترده از هری کین در رسانه‌های آلمانی انتظار می‌رفت او رای هواداران را به دست بیاورد. ستاره انگلیسی که امسال تابستان از تاتنهام به بایرن پیوسته در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا مقابل وردربرمن یک گل زد و یک پاس گل داد. او در بازی بعدی مقابل آگسبورگ هم درخشان ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند. هری کین در بازی دشوار مقابل لورکوزن هم گل تساوی تیمش را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا مانع شکست بایرن شود. ستاره انگلیسی در اولین بازی لیگ قهرمانان هم درخشید و مقابل منچستریونایتد یک گل زد و یک پاس گل داد. اوج درخشش او به بازی مقابل بوخوم برمی‌گشت که در جریان پیروزی 7-0 بایرن مونیخ هری کین موفق به هت‌تریک شد و دو پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داد.

https://8barg.com/?p=17979

جواب

Your email address will not be published.