انتشار تصاویری از انیمیشن «درون و بیرون ۲»

فیلم‌های استودیو پیکسار به خاطر گنجاندن پیچیده‌ترین ایده‌ها درون انیمیشن و ارائه داستانی که برای همه افراد دوست‌داشتنی احساس می‌شود، برجسته هستند. یکی از آثاری که توانسته به خوبی احساسات را به نمایش در بیاورد، انیمیشن سینمایی «درون و بیرون» است که حالا دنباله آن قرار است به روی پرده سینماها بیاید.

در حال حاضر جزئیات مربوط به این انیمیشن سینمایی پنهان نگه داشته شده‌اند ولی به آرامی جزئیاتی ریزی از آن در حال آشکار شدن است تا بینندگان بتوانند درک بهتری از این فیلم مورد انتظار داشته باشند. به تازگی نیز تصاویری از انیمیشن «درون و بیرون ۲» منتشر شده که دو شخصیت شادی و غم را در سیستم باور و احساسات رایلی نشان می‌دهند.

انیمیشن اصلی «درون و بیرون» بیننده‌ها را به درون ذهن رایلی برد و آن‌ها را با احساسات مختلفی همچون شادی، غم، خشم، ترس و انزجار آشنا کرد و حالا این انیمیشن سینمایی تازه و دنباله فیلم قبلی قرار است بیشتر در درون احساسات رایلی عمیق شود و احساسات بیشتری را معرفی کند.

احساسات جدیدی که رایلی در انیمیشن «درون و بیرون ۲» و با ورود به دوران بلوغ باید با آن‌ها نیز سروکار داشته باشد، اضطراب، حسادت، بی‌حوصلگی و خجالت است. وقتی که اضطراب کل ذهن رایلی را در کنترل می‌گیرد، دیگر احساسات باید متوجه شوند که چطور به رایلی کمک کنند تا از نظر عاطفی به حالت ثابتی برسد.

انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

https://8barg.com/?p=32069

جواب

Your email address will not be published.