استقبال بی‌سابقه از «ناکلز» بر روی سرویس استریم پارامونت

مجموعه تلویزیونی Knuckles به عنوان اسپین‌آفی از فیلم‌های سونیک خارپشت با استقبال قابل توجهی بر روی سرویس استریم پارامونت پلاس مواجه شده است.

زمانی که نخستین تریلر جنجالی از فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) منتشر شد، شاید هیچکس حتی تصورش را هم نمی‌کرد که گوش دادن به خواسته طرفداران چه پیامدهای مثبتی برای کمپانی پارامونت پیکچرز داشته باشد. رویکردی که نه تنها فیلم نام برده شده را تمام و کمال متحول کرد، بلکه زمینه‌ساز آغاز دنیای سینمایی جدیدی حول محور شخصیت سونیک شد که تاکنون با ۲ فیلم جذاب و پرفروش گسترش پیدا کرده و حال نوبت به نخستین اسپین‌ف تحت عنوان Knuckles (ناکلز) رسیده که ماجراجویی‌های شخصیت ناکلز و دوستانش را این بار در مدیوم تلویزیون و سرویس استریم پارامونت پلاس به ارمغان آورده است.

سریالی مورد انتظار و جذاب که در آخر هفته گذشته تمام ۶ قسمت آن به صورت همزمان بر روی سرویس استریم پارامونت پلاس قرار گرفت و مجموع بازدیدی در حد و اندازه ۴ میلیون ساعت را به ثبت رسانده است. شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که Lawmen: Bass Reeves در طول یک هفته به بازدید ۷.۵ میلیون ساعت دست یافته و ناکلز تنها در یک آخر هفته موفق شده تا به نصف چنین تعدادی دست پیدا نماید که یک موفقیت تمام عیار برای کمپانی پارامونت محسوب می‌شود. این سریال همچنین سبب شده تا اشتیاق مردم برای تماشای مجدد فیلم‌های سونیک خارپشت به صورت میانگین با افزایشی ۲۷۸ درصدی روبرو گردد که به خودی خود یک رکورد محسوب می‌شود.

چنین بازخوردی می‌تواند سبب شود تا فیلم Sonic the Hedgehog 3 که برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) برنامه ریزی شده نیز بیش از پیش محبوبیت پیدا نماید. مخصوصاً که شاهد رویارویی سونیک با شدو و صداپیشگی کیانو ریوز خواهیم بود.

https://8barg.com/?p=31923

جواب

Your email address will not be published.