آیا قرص های جنسی بی خطر هستند؟

قرص های جنسی بدون نسخه نه تنها از نظر اثربخشی تنظیم نمی شوند، بلکه مشمول مقررات ایمنی سختگیرانه سازمان غذا و دارو که در مورد داروهای واقعی اعمال می شود نیز نیستند.

در عوض، FDA معیارهای نظارتی بسیار ضعیف تری را برای مکمل های غذایی اعمال می کند و آنها را به عنوان “غذا” به جای دارو می بیند.

این بدان معنی است که بسیاری از قرص های جنسی به درستی بررسی نمی شوند تا مطمئن شوند که برای استفاده انسان ایمن هستند.

همچنین به این معنی است که ما دقیقاً نمی دانیم بسیاری از مکمل های تقویت کننده جنسی چگونه یا کجا ساخته می شوند. برخی از قرص ها را می توان در تجهیزات مدرن تولید کرد، اما برخی دیگر ممکن است در مراکزی تولید شوند که تمیز یا ایمن نیستند.

از آنجایی که این محصولات به طور ضعیفی تنظیم می شوند و نیازی به اجرای قوانین مشابه داروهای واقعی ندارند، در طول سال ها رسوایی های متعددی در مورد ترکیبات نوک تیز در قرص های جنسی وجود داشته است.

برخی از این رسوایی ها شامل موادی هستند که می توانند خطرناک باشند، از جمله مواد تشکیل دهنده داروهای تجویزی بدون برچسب.

این مواد می توانند باعث تداخلات جدی و عوارض جانبی بالقوه شدید شوند، به ویژه زمانی که با داروهای تجویزی برای فشار خون بالا (فشار خون بالا)، بیماری قلبی و سایر شرایط پزشکی رایج مصرف شوند.

از آنجایی که هیچ راهی برای دانستن اینکه کدام قرص های جنسی حاوی آنچه روی برچسب آنها ادعا می شود و کدام یک فرمول مخفی را انتخاب می کنند وجود ندارد، تکیه بر این محصولات بدون نسخه یک قمار جدی است.

می‌توانید تحقیقات اخیر و اعلان‌های عمومی در مورد قرص‌ها و قرص‌های جنسی آلوده را با استفاده از فهرست محصولات تقویت‌کننده جنسی آلوده FDA مشاهده کنید.

آیا قرص های جنسی موثر هستند؟ افکار نهایی

از برخورد با اختلال نعوظ خسته شده اید؟ آیا نگران هستید که ممکن است به اندازه کافی در رختخواب دوام نیاورید؟ خبر خوب – گزینه‌هایی در دسترس هستند، اما آنها را در وبلاگ‌های پرطرفدار یا پشت پیشخوان آن فروشگاه جنسی در مرکز شهر پیدا نخواهید کرد.

اگر علاقه مند به بهبود میل جنسی، نعوظ و استقامت در رختخواب هستید، بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

وقتی صحبت از قرص های تقویت جنسی می شود، وعده های بازاریابی جسورانه همیشه به معنای نتایج واقعی نیست. این محصولات به شدت تحت نظارت نیستند، و سازندگان مجبور نیستند از ادعاهای خود به همان روشی که تولیدکنندگان دارو حمایت می کنند، حمایت کنند.

اگرچه برخی از مواد مورد استفاده در قرص‌های جنسی با تغییرات تستوسترون و سلامت جنسی مرتبط هستند، کیفیت تحقیقات ضعیف است و تعداد کمی از مطالعات کنترل‌شده با دارونما در مقیاس بزرگ موجود است.

برخی از قرص های جنسی می توانند مضر باشند. تحقیقات FDA نشان داده است که بسیاری از قرص‌های جنسی مردانه حاوی مواد مخفی هستند، از جمله برخی که می‌توانند منجر به تداخلات دارویی خطرناک و سایر مشکلات سلامتی شوند.