هر آنچه که باید در مورد مناطق اروژن بدانید

وقتی شروع به گول زدن می‌کنید، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که مستقیماً به چیزهای خوب بپرید – دست‌هایتان را روی شلوار شریک جنسی‌تان یا شلوار خودتان پایین بیاورید و مالش دهید تا زمانی که همه چیز سخت، خیس و واقعاً سرگرم‌کننده شود.

هیچ ایرادی در این رویکرد وجود ندارد و مطمئناً کار را انجام می دهد، اما بسیاری از قسمت های دیگر بدن شما وجود دارد – به نام مناطق اروژن – که اغلب با تکان های برانگیختگی به چیزهایی مانند غلغلک ملایم، لیس ملایم یا گرم شدن نفس شریک جنسی پاسخ می دهند.

هیچ “نقشه” واقعی از مناطق اروژن برای زنان وجود ندارد زیرا چیزی که ممکن است باعث شود یک زن از خوشحالی ناله کند، ممکن است احساس خفیف دیگری را ایجاد کند یا احساس کند که پایین به سمت راست خاموش می شود.

جالب اینجاست که وقتی محققان سعی کردند با درخواست از افراد برای رنگ‌آمیزی در مکان‌هایی روی عکس که دوست دارند لمس شوند یا فکر می‌کردند شریک زندگی دوست دارد او را لمس کنند، نقشه‌ای از مناطق اروژنی ترسیم کنند، متوجه شدند که کل بدن دارای پتانسیل برانگیختگی است.

یافتن نواحی اروژنیک یک موضوع کاوش است (به تنهایی یا با شریک زندگی) و گنجاندن این مکان ها در زندگی جنسی شما کاملاً در مورد آزمایش است.

اما در اینجا چند مکان خوب برای شروع وجود دارد.

آنهایی که هستند

برخی مناطق اروژنی وجود دارند که جای تعجب ندارند زیرا ما قبلاً آنها را با رابطه جنسی مرتبط می‌دانیم.

به عنوان مثال، مانند لب. بوسیدن بخش بزرگی از رابطه جنسی برای اکثر زوج ها است و این منطقی است. لب ها بسیار ظریف هستند و لمس دو مجموعه از آنها با هم می تواند باعث ایجاد جرقه های فوری شود.

پس به بوسیدن ادامه بده شدت آن را تغییر دهید – از مسواک زدن ملایم لب ها گرفته تا کمی نوک زدن به آنها. از همسرتان بخواهید که از لب هایش برای کشف برخی از نقاط داغ دیگرتان استفاده کند یا از لب های شما برای کشف لب های او استفاده کند.

سینه ها نیز فوراً به ذهن متبادر می شوند. نوک سینه ها بسیار حساس هستند و اغلب به سختی لمس می شوند. برای برخی از زنان، نوک پستان به مالش، تکان دادن یا مکیدن تقریباً مانند کلیتوریس پاسخ می دهد.

اما بقیه پستان را نادیده نگیرید. نوازش آرام سمت سینه ممکن است باعث لرزیدن شما شود و همچنین ممکن است بخواهید از همسرتان بخواهید که تمام سینه شما را در دست خود قرار دهد یا حتی فشاری نه چندان ظریف به آن بدهد.

قسمت داخلی ران ها اگر دلیل دیگری جز نزدیکی به بازیکن ستاره نداشته باشد، نقطه بسیار جذابی است.

بسیاری از زنان به لمس نرم یا نفس گرم در قسمت داخلی ران خود با لذت و انتظار پاسخ می دهند. همین منطق برای قسمت پایین شکم یا ناحیه زیر ناف قبل از عبور از خط لباس زیر کار می کند.

رمانتیک ها

قسمت هایی از بدن وجود دارد که سکس را فریاد می زند و برخی دیگر با زمزمه ای عاشقانه به آن اشاره می کنند.

وقتی صحبت از زمزمه ها شد، دلیلی وجود دارد که زمزمه کردن چیزهای شیرین در گوش شما می تواند باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما شود و لزوماً این چیزی نیست که آنها می گویند.

نفس گرم، لیس نرم یا حتی مکیدن کامل لاله گوش برای برخی از زنان معجزه می کند. البته، مرز باریکی بین لیس های دوست داشتنی و ویل های خیس وجود دارد، پس حتماً وقتی به شریک زندگی خود نزدیک می شود به او هشدار دهید.

گردن‌ها نیز جذاب هستند—چرا نوجوانان با هیکی (که قطعاً سکسی نیستند) زحمت می‌کشند و خون‌آشام‌ها قبل از گاز گرفتن با اشتیاق خیره می‌شوند؟ پیدا کردن مکان مناسب برای نوازش می تواند یک مسئله آزمون و خطا باشد، اما از انحنای محل برخورد گردن و شانه شروع کنید و به سمت پشت گردن زیر مو حرکت کنید.

یکی دیگر از قسمت‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود و می‌تواند باعث سوزن سوزن شدن شما شود، پوست سر است. از شریک زندگی خود بخواهید که دستانش را بین موهای شما بکشد یا شقیقه های شما را به آرامی ماساژ دهد. حتی کشیدن بسیار ملایم موهایتان می تواند احساس بسیار خوبی داشته باشد (با تاکید بر ملایم بودن، هیچ کس نباید با انجام این کار طاس شود).

آنهایی که ممکن است در نظر نگرفته باشند

با این حال، اگر می‌خواهید فراتر از موارد مشکوک معمولی بروید، با فکر کردن به نقاطی که در آنها قلقلک دارید شروع کنید – پشت زانوها، دو طرف بالاتنه، داخل مچ دست یا حتی زیر بغل.

این نقاط به شدت به لمس پاسخ می دهند زیرا دارای انتهای عصبی زیادی هستند و آنقدرها لمس نمی شوند.

اگر به درستی نزدیک شوید – با یک ضربه سبک اما نه آنقدر سبک که باعث می شود بخندید – می توانید نوع خوبی از لرز را دریافت کنید.

و زیر بغل این مزیت را دارد که برخی از عطرهای سکسی را که ممکن است شریک زندگی شما دوست داشته باشد پخش می کند.پایین پاها نیز در این لیست قرار دارند زیرا این ناحیه بسیار حساس است و نقاط فشار زیادی دارد.

ماساژ ملایم پا دقیقاً همان چیزی است که برخی از زنان برای استراحت و شروع به جریان دادن احساسات به آن نیاز دارند.

انگشتان پا را نیز لمس کنید – لیسیدن یا مکیدن انگشتان پا می تواند امواج شوک را در سراسر بدن ایجاد کند. از همسرتان بخواهید که تمام انگشت پای شما را در دهان خود بگیرد. یا با انگشت آن را امتحان کنید.

احساس احاطه کامل توسط گرما و رطوبت شباهت های زیادی با کار بادبانی دارد و بسیاری از خانم ها آن را دوست دارند.

آنهایی که بین پاهای شماست

البته، هیچ کس پیشنهاد نمی کند که اندام تناسلی را به طور کامل نادیده بگیرید، اما حتی با نزدیک شدن به کلیتوریس، مکان های دیگری برای کاوش وجود دارد.

مونس پوبیس – یا تپه شرمگاهی – قسمت گوشتی اضافی بالای لابیای شما که در آن موهای ناحیه تناسلی رشد می کند، می تواند بسیار حساس باشد، به خصوص برای کسانی که یک برزیلی داشته اند.

از همسرتان بخواهید که پوست نرم را کمی ماساژ دهد. به سمت پایین حرکت کنید (اما از کلیتوریس بگذرید زیرا ما او را برای آخرین بار نجات می دهیم) و پرینه را لمس کنید – آن ناحیه بین واژن و مقعد شما.

این کمی تابو و بسیار ظریف است، و پاسخ می تواند شدید باشد.و سپس خود مقعد وجود دارد.

این نباید به بازی باسن مربوط شود و نیازی به نفوذ انگشتان یا هر چیز دیگری نیست، اما مالش ملایم ناحیه اطراف مقعد می تواند برای بسیاری از زنان (و مردان!) یک حرکت واقعی باشد.

تبدیل کردن مناطق اروژن به بخشی از رابطه جنسی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مواردی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارند.

کمی وقت خود را صرف ردیابی انگشتان خود در کنار بدن، بالای لاله گوش، در سراسر سینه ها و بین پاها کنید. ببینید آیا چیزی شما را شگفت زده می کند.سپس شریک زندگی خود را درگیر کنید.

آنچه را که از اکتشاف خود آموخته اید به آنها بگویید و آنها را رها کنید تا خودشان به اطراف نگاه کنند (با پارامترها، اگر مکان هایی وجود دارد که آماده امتحان کردن نیستید).

شما می توانید تصمیم بگیرید که یک شب را به ایجاد اطلس شخصی خود در زمینه مناطق اروژن اختصاص دهید یا فقط سعی کنید هر بار برخی از اعضای بدن جدید را در آنچه قبلاً برنامه ریزی کرده بودید بگنجانید

.شریک زندگی شما می تواند لمس کند، مالش دهد، لیس بزند یا بمکد.

آنها می توانند سخت و نرم و فوق العاده نرم شوند. بنشینید، استراحت کنید و به آن‌ها بگویید چه احساسی دارد – می‌توانید این کار را به روش‌های غیرکلامی کلاسیک مانند ناله کردن، مکیدن نفس و خم شدن به سمت آنها انجام دهید، اما از گفتن دقیقا همان چیزی که با صدای بلند احساس می‌کنید خجالت نکشید.

هر چیزی از «آهسته‌تر کردن» تا «کمی سخت‌تر» تا «احساس شگفت‌انگیز» تا «اوه خدای من، دیگر آن جا به من دست نزن» یک بازی منصفانه است.

به یاد داشته باشید که این نقشه کشی بخشی از رابطه جنسی است. سپس، هنگامی که چیزی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید بر روی آن بسازید.

اگر پوست سر شما مکان مورد علاقه جدید شماست، برای حمام قراری بگذارید که در آن شریک زندگی شما بتواند موهای شما را بشوید و برس بزند.

اگر یک ارتباط دیوانه کننده بین انگشتان پا و کلیتوریس خود را کشف کرده اید، “کارهای انگشت پا” را به کارنامه معمولی خود اضافه کنید.

اما فراموش نکنید که به دنبال مکان‌های بیشتری باشید که احساس خارق‌العاده دارند.

این یک چرخه تقریباً بی پایان اکتشاف است، و این چیزی است که آن را بسیار سرگرم کننده می کند.