مقصد بعدی نیمار کجاست؟!

در پی رد شدن احتمال بازگشت نیمار به نیوکمپ، نمایندگان نیمار مذاکراتی را بر سر انتقال به لیگ عربستان داشته اند.

نیمار ستاره برزیلی 31 ساله هنوز دو سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، در حالی که گزینه ای برای افزایش 12 ماهه آن در قراردادش گنجانده شده است. این ستاره پر زرق و برق برزیلی اما مورد غضب بخشی از طرفداران پاری سن ژرمن که از عملکرد او در زمین بازی ناراضی هستند، قرار گرفته است و حتی تجمعاتی توسط طرفداران افراطی این تیم مقابل منزل او شکل گرفته بود که از او خواسته بودند تا پی اس جی را ترک کند.

پیش‌تر مالک نیوکاسل درباره احتمال جذب او پرس و جو کرده بود و با وجود کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده توسط نیوکاسل احتمال این انتقال قوت گرفته است و این باور وجود دارد که این بازیکن در صورت ترک پاریس ماندن در اروپا را ترجیح می‌دهد. هرچند منابع تایید کرده اند که تیم هایی از عربستان با نمایندگان نیمار صحبت هایی داشته و مایل هستند تا بعد از بنزما بازیکن بزرگ دیگری را به خاور میانه بکشانند.

کریم بنزما با قراردادی 3 ساله از رئال مادرید به الاتحاد پیوست و بازیکن های زیاد دیگری نیز مانند انگولو کانته توسط تیم های عربستانی مورد هدف قرار گرفته اند و به نظر پس از جذب رونالدو در نیم فصل دوم فصل 2022 لیگ عربستان، قدم بزرگی برای ارتقا سطح این لیگ برداشته است.