وا‌کنش احساسی داور مشهور لالیگا پس از آخرین قضاوتش

آنتونیو ماتئو لاهوز، داور سرشناس اهل والنسیا آخرین قضاوتش را در لالیگا انجام داد. این داور یکشنبه شب در حالی آخرین قضاوتش در لالیگا را داشت که نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

این داور قضاوت بازی دو تیم مایورکا و رایو وایکانو را به عهده داشت که در پایان بازی با تونل افتخار بازیکنان دو تیم مواجه شد که خانواده اش هم در این اتفاق حضور داشتند و کل اعضای دو تیم و هواداران به تشویق او پرداختند. این لحظات احساسی باعث شد تا لاهوز نتواند جلوی اشک هایش را بگیرد. خانواده این داور شامل دو پسرش نیز در کنار زمین حضور داشتند تا از او حمایت کنند.

این داور 46 ساله از سال 1999 وارد حرفه داوری شده و از سال 2008 بازیهای لالیگا را قضاوت می کند که خیلی ها او را با قضاوتش در بازی آرژانتین و هلند در جام جهانی قطر شناختند که شمار زیادی کارت را به بازیکنان دو تیم داد.لاهوز در آن بازی 18 کارت زرد نشان داد که به سرمربی آرژانتین و دستیارش هم کارت زرد نشان داد. این داور تجربه قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپای 2021 میان چلسی و منچسترسیتی را هم داشت.

لاهوز به علت اختلاف با روسای کمیته داوران لالیگا از این لیگ جدا شد اما شاید بتواند در لیگی دیگر به قضاوت ادامه بدهد. وی البته پیش از داوری، معلم ورزش بوده که شاید دوباره بعد از اتمام قضاوتش به همان شغل برگردد.