برد بارسلونا در شب وداع با اسطوره ها؛ تشویق ویژه مسی

بارسلونا در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال مایورکا رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

بارسا که با هدایت ژاوی هرناندز قهرمانی خود در لالیگا را از چهار هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی کرده است، اکنون در بازی تشریفاتی مقابل مایورکا عملکرد خوبی داشت. در این بازی آنسو فاتی برای بارسلونا دو گل به ثمر رساند. گاوی هم با ضربه ای دیدنی گل سوم آبی و اناری ها را به ثمر رساند. در این بازی رئال مایورکا از دقیقه 14 با اخراج اندیایه ده نفره شده بود و کار را بسیار سخت دنبال می کرد.

این بازی آخرین بازی فصل 2022/23 بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ بود چرا که بارسلونا در هفته سی و هشتم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی تیم سلتاویگو به مصاف این تیم خواهد رفت.

تشویق شدن ویژه مسی در دقیقه ده این بازی از نکته های این دیدار بود. همچنین سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا با هواداران بارسلونا خداحافظی کردند چرا که این آخرین بازی آن ها در ورزشگاه نیوکمپ بود.

بارسلونا اکنون پس از 37 بازی، 88 امتیازی شده است و می تواند با پیروزی مقابل سلتاویگو در بازی بعدی خود، امتیاز خود را بالاتر از عدد 90 برساند.

بارسلونا 3-0 مایورکا | خلاصه بازی | پیروزی در شب وداع با کاپیتان‌ها