ستاره مد نظر بارسلونا در منچسترسیتی ماندنی شد!

نشریه The Times مدعی است که ایلکای گوندوغان خواهان تمدید قراردادش با منچسترسیتی است و بدین ترتیب پیشنهاد کاتالان‌ها را رد خواهد کرد.

ایلکای گوندوغان اولین خرید منچسترسیتی در عصر پپ گواردیولا در سال 2016 بود. قرارداد او در تابستان سال بعد به پایان می رسد و شایعات زیادی مبنی بر خروج احتمالی این ستاره آلمانی از اتحاد بعد از اتمام قراردادش وجود دارد. بارسلونا یکی از مشتریان جدی و پروپاقرص این هافبک آلمانی است و از او به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس یاد می کردند.

روز گذشته با شکست 1-0 آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، سومین قهرمانی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس مسجل شد و حالا آن‌ها دو فینال حساس دیگر دارند تا 3گانه را تکمیل کنند.

رسانه‌های بریتانیایی ادعا کرده بودند که کاپیتان سیتی از زندگی در انگلستان خسته شده و می خواهد چالش جدیدی در زندگی‌اش امتحان کند و بارسلونا نیز به شدت او را تحت نظر گرفته. سیتی در گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله به گوندوغان داده بود که خیلی به مذاق این ستاره خوش نیامد و حالا آن‌ها می خواهند قرارداد طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و نشریه تایمز مدعی است که این حرکت سیتی، گوندوغان را به ماندن در اتحاد ترغیب خواهد کرد.