واکنش امباپه به شایعه مداخله در جنجال روزه‌داری تیم فرانسه

نشریه اکیپ مدعی شده بود که کیلیان امباپه ستاره پی اس جی مانع از آن شده تا اعضای تیم زیر 21 سال فرانسه امسال در طول ماه رمضان اعتصاب کنند.

فدراسیون فوتبال فرانسه اخیرا اعلام کرده بود که آنها با قطع بازیها برای افطار کردن بازیکنان مسلمان در حین بازیها مخالف هستند. به نظر می رسد که اختلافات در این زمینه به تیم زیر 21 سال فرانسه هم کشیده شده بود که اکیپ مدعی است که امباپه برای رفع این مشکل پادرمیانی کرده است.

در حقیقت اکیپ گزارش داده است که در بازیهای ملی فروردین ماه، برخی اعضای مسلمان تیم زیر 21 سال فرانسه اعلام کردند که حاضر نیستند که روزه خود را بشکنند. این بازیکنان به کادر فنی اعلام کردند که بر خلاف میل آنها، روزه خواهند گرفت. در حقیقت برخی بازیکنان برای اعتراض نزد سیلوین ریپوی سرمربی تیم زیر 21 سال اسپانیا رفتند و قصد اعتصاب را داشته اند. گفته می شود که برخی بازیکنان قصد داشته اند که در زمان صبحانه و ناهار حاضر نشوند تا نشان بدهند که روزه هستند.

اکیپ مدعی است که وقتی فدراسیون فوتبال فرانسه از این ماجرا مطلع می شود، از امباپه می خواهد تا مداخله کند و با بازیکنان صحبت کند. در پایان جلسه، برخی بازیکنان تصمیم می گیرند که به روزه ادامه بدهند و برخی دیگر تصمیم می گیرند که برخی روزها روزه بگیرند.

امباپه به تازگی به بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه رسیده که با وجود آن که سن بالایی ندارد، در 68 بازی ملی 38 گل زده است. کیلیان این خبر را تکذیب کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:” از اسم من در اخبارتان سوء استفاده نکنید و در منابع خود لطفا بازنگری کنید! شب خوش!”