پیام بازیگر هالیوود به ستاره سابق رئال مادرید

“اشگاه رکسهم” در تلاش است تا نظر گرت بیل را در مورد بازنشستگی تغییر بدهد و این بازیکن را به فوتبال برگرداند تا در لیگ دسته چهار انگلیس بازی کند.

گرت بیل پس از کاپیتانی تیم ملی ولز در جام جهانی قطر تصمیم گرفت که از فوتبال بازنشسته شود. آخرین تجربه وی در فوتبال باشگاهی در تیم لس آنجلس گالکسی بود که توانست فاتح MLS Cup شود.

باشگاه رکسهم در سالهای اخیر در فوتبال بریتانیا به شدت به شهرت رسیده است چرا که مالکیت این تیم به عهده “رایان رینولدز” و “راب مکلهنی” دو ستاره معروف هالیوود است که حالا پس از صعود تیمشان به لیگ دسته چهارم انگلیس در تلاش هستند تا ستاره سابق رئال مادرید و تاتنهام را راضی کنند تا تصمیم خود را در مورد بازنشستگی عوض کند و به تیم آنها ملحق شود.

بیل اخیرا به رکسهم به خاطر صعود به لیگ دسته چهار انگلیس تبریک گفته است و حالا مکلهنی ستاره سریال محبوب “در فیلادلفیا همیشه هوا آفتابی است” از بیل برای حضور در یک مسابقه گلف دعوت کرده است و از او خواسته تا قید بازنشستگی را بزند و آخرین فصل فوتبالش که “جادویی” خواهد بود را در رکسهم داشته باشد.

رینولدز حتی تصویری فتوشاپی از گرت بیل با پیراهن رکسهم منتشر کرده است و اخیرا هم در یک گفتگوی یوتیوبی گفته است:”ببین گرت، می خواستم چند ثانیه با تو صحبت کنم. می دانم که کالیفرنیای جنوبی زیباست. خودم اهل فیلادلفیا هستم و سالهای زیادی در آن جا زندگی کرده ام. اما تو هنوز جوان هستی و کل زندگی ات را پیش روی خودت داری. اما اگر می خواهی که برای آخرین سال فوتبالت برگردی، فوق العاده خواهد بود. اعتقاد دارم که کشور ولز هم روی تو حساب می کند و تصمیم درستی خواهی گرفت. می توانی با من تماس بگیری.”

رکسهم توانست بن فاستر را در سن 40 سالگی از بازنشستگی خارج کند تا به صعود این تیم به لیگ دسته چهار انگلیس کمک کند.