کاپیتان بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد!

مارکا گزارش داده است که سرجیو بوسکتس، هافبک بارسلونا بالاخره تصمیم قطعی خود را گرفت و در پایان فصل، نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

بوسکتس اعلام کرده بود که به زودی تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و این بازیکن در روز سه شنبه و در بازگشت به تمرینات به مدیران بارسلونا اعلام کرد که در پایان فصل جدا خواهد شد.

با توجه به این که بوسکتس تصمیمش را گرفته، حالا نوبت خود بازیکن و مدیران بارسلونا است تا تصمیم را به صورت قطعی اعلام کنند. این احتمال وجود دارد که جدایی بوسکتس در ساعات آینده اعلام شود و البته این احتمال هم هست که اعلام خبر به بعد از قطعی شدن قهرمانی بارسا موکول شود چرا که اگر کاتالان ها یکشنبه در زمین اسپانیول پیروز شوند، رسما قهرمان لالیگا خواهند شد. خود بوسکتس ترجیح می دهد که این تصمیم هر چه زودتر اعلام شود تا دیگران هم این مسئله را بدانند.

بوسکتس از ابتدای فصل به ترک بارسا در پایان فصل جاری فکر می کرد تا به دوران 15 ساله خود در تیم بزرگسالان بارسا خاتمه ببخشد. این بازیکن آخرین بازمانده از نسل طلایی بارسلونا بوده و حس می کند که قهرمانی لالیگا فرصت خوبی است تا با اقتدار و خاطره خوشی تیم محبوبش را ترک کند.  ژاوی دوست داشت که بوسکتنس در تیمش بماند اما این بازیکن تصمیم به جدایی گرفته است که لیگ های آمریکا یا عربستان می توانند مقصد احتمالی کاپیتان بارسلونا باشند.