خالکوبی آرم بارسلونا روی پای چپ مسی/ آیا او پیشنهاد الهلال را خواهد پذیرفت؟

لیونل مسی یکی از معروف ترین خالکوبی های روی بدنش را تکمیل کرده است.

بازیکن آرژانتینی روی پای چپش یک خالکوبی بزرگ دارد که حالا در سفر به عربستان از جزئیات جدید این خالکوبی رونمایی شده است. در حقیقت ستاره آرژانتینی در ابتدا روی پایش طرحی را خالکوبی کرد و بعد از آن با رنگ مشکی این خالکوبی را پوشاند که فقط دستان پسرش، یک توپ و شماره ده از این خالکوبی باقی ماندند. ستاره آرژانتینی برای تکمیل خالکوبی پای چپش تصمیم گرفته که آرم تیم ملی آرژانتین و بارسلونا را هم به آن اضافه کند.

ستاره آرژانتینی پس از قهرمانی جام جهانی، آرم تیم ملی کشورش را خالکوبی کرده است. از طرفی در روزهایی که بحث بازگشت مسی به بارسلونا داغ شده، اضافه شدن آرم باشگاه کاتالان به این خالکوبی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

جدایی لئو از تیم پاریسی قطعی است و باید دید که مقصد این بازیکن کجا خواهد بود چرا که علاوه بر بارسلونا شایعاتی در مورد حضور مسی در عربستان یا لیگ آمریکا نیز مطرح است. بارسلونا پیش از بازگرداندن مسی باید مراحل اداری زیادی را طی کند و 200 میلیون یورو از حجم دستمزدهایش را کاهش بدهد.

در هر صورت چه مسی به بارسلونا برگردد و چه برنگردد، همواره علاقه خاصی به این تیم به عنوان مهمترین باشگاه دوران فوتبالش خواهد داشت و به همین خاطر است که آرم این تیم را روی پای چپ خود خالکوبی کرده است.

کارگزار فیفا حضور مسی در بارسلونا را تکذیب می کند!

به نقل از یک رسانه کاتالان، کردمیر عقیده دارد مسی پیشنهاد الهلال را خواهد پذیرفت و به کشور عربستان خواهد رفت تا به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شود.

او به رادیو مارکا گفت: مسی به بارسلونا نخواهد رفت. البته او دوست دارد که در بارسلونا به زندگی ادامه بدهد اما نه حالا، بلکه زمانی که بازنشسته شده باشد. او پیشنهاد ۶۰۰ میلیون دلاری از الهلال وابسته به خانواده سلطنتی عربستان را دارد و به همین دلیل هم بود که او در روزهای گذشته سفری به عربستان داشت تا اگر خانواده‌اش از زندگی در آنجا راضی باشند، او با پیشنهاد الهلال موافقت کند.

به گفته کردمیر او برای متقاعد کردن خانواده، آنها را به سفر عربستان برده است؛ سفری که برای او دردسرهای زیادی در پی داشت و البته پایان قطعی حضور وی در پاری سن ژرمن را رقم زد. به خصوص که با جریمه‌ای که باشگاه برای مسی در نظر گرفت، روی هواداران نیز به روی وی باز شد و بعد از اعتراضات داخل ورزشگاه، این‌بار هواداران مقابل دفتر باشگاه به تندی علیه وی موضع گرفتند.