درخشش «عنکبوت» در تیم گواردیولا

منچسترسیتی امید زیادی به کسب نهمین قهرمانی تاریخش در لیگ برتر انگلیس دارد و خولیان آلوارز نیز در اولین فصل حضورش در این تیم انگلیسی خوش درخشیده و با پانزده گل دومین گلزن برتر تیم است. او به اندازه ریاض محرز گل زده و فقط غولی نظیر هالند را بالاتر از خود دارد. آمار می گوید که خولیان به ذخیره طلایی منچسترسیتی تبدیل شده است.

خولیان آلوارز در پیروزی سیتی مقابل فولام برای یک بار دیگر ارزش هایش را به رخ کشید، چرا که پنالتی گرفت و گل زد تا آمار فصل درخشانش را تقویت کند. گواردیولا از عملکرد مهاجم آرژانتینی به طور کامل رضایت دارد.

خولیان در این فصل فقط در هجده بازی فیکس بوده که سیزده گل و چهار پاس گل داشته آن هم در حالی که فقط به 93 دقیقه برای هر گلش نیاز داشته است. این در حالیست که او در زمان هایی که نیمکت نشین بوده، در 24 بازی فقط دو گل زده است. در حقیقت آمار آلوارز به عنوان بازیکن فیکس خیلی بهتر از زمانی است که نیمکت نشین می شود.

خولیان آلوارز می تواند در هر تیمی در دنیا فیکس شود چرا که تلاش و شم گلزنی او شایسته تحسین است اما در سیتی زیر سایه فوق ستاره ای نظیر هالند قرار دارد. این بازیکن که لقب “عنکبوت” را دارد، در تیم گواردیولا همان نقشی را ایفا می کند که سرجیو آگوئرو به عنوان ذخیره طلایی در تیم سیتی داشت و حالا خولیان امیدوار است که همچون هموطنش به یکی از اسطوره های سیتی تبدیل شود.