ویدیو | شکست تلخ بارسلونا مقابل رایو وایکانو

بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه برابر رایو وایکانو با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا شانس افزایش اختلاف با رئال مادرید را از دست بدهد.

چهارشنبه شب تیم‌های رایو وایکانو و بارسلونا از هفته سی و یکم لالیگا در استادیوم دوایکاس در شهر مادرید مقابل هم صف آرایی کردند. شب گذشته رئال مادرید در دیدار برابر خیرونا با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا فرصت خوبی برای کاتالان‌ها فراهم شود و بتوانند فاصله یازده امتیازی را به چهارده امتیاز افزایش دهند، اما اتفاقات دیگری برای ژاوی هرناندز و بارسا رقم خورد.

در نیمه اول، وایکانو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 19 آلوارو گارسیا دروازه مارک آندره ترشتگن را باز کند. در ادامه بارسا تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند، اما مهاجمان نتوانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند تا نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم رایو وایکانو بود که خیلی سریع به گل رسید و این بار فران گارسیا بود که پاش به گلزنی باز شد. فشار بارسلونا بیشتر شد و در دقیقه 83، روبرت لواندوفسکی اختلاف را به حداقل برساند، اما اصلاً کافی نبود تا بارسلونا با نتیجه 2-1 شکست بخورد.

رایو وایکانو 2-1 بارسلونا | خلاصه بازی | شگفتی هفته با شکست بارسا تکمیل شد