انتقال رایگان مهاجم لیورپول به بارسلونا

رسانه های انگلیسی یک خبر غیرمنتظره را در مورد روبرتو فیرمینو منتشر کرده اند و از توافق این بازیکن برای انتقال رایگان به نیوکمپ خبر داده اند.

نشریه دیلی میل مدعی شده است که بازیکن برزیلی راهی بارسلونا خواهد شد. در حقیقت قرارداد این بازیکن با شیاطین سرخ در پایان فصل به اتمام می رسد و به همین خاطر تصمیم گرفته است که قراردادش را با وجود اصرار لیورپول، تمدید نکند. این بازیکن پس از دورانی موفق و طولانی از آنفیلد جدا خواهد شد.

بدین ترتیب فیرمینو می تواند به صورت رایگان راهی بارسلونا شود. دیلی میل گزارش داده است که مهاجم برزیلی به کاتالان ها اوکی داده است و این بازیکن در پایان فصل به صورت رایگان به تیم ژاوی ملحق می شود.

فیرمینو برای انتقال به بارسلونا در زمان اتمام قراردادش با لیورپول در ماه ژوئن به توافق رسیده است. این مهاجم بدین ترتیب می تواند به دوران هشت ساله حضور خود در آنفیلد خاتمه ببخشد چرا که جایگاهش در ترکیب اصلی تیم کلوپ را از دست داده است و در سن 31 سالگی می خواهد به جایی برود که شانس فیکس شدن داشته باشد.

فیرمنینو در لیورپول توانست لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس، جام اتحادیه و جام جهانی باشگاه ها را کسب کند. او در سال 2015 با 37 میلیون یورو از هوفنهایم راهی لیورپول شده بود.