حمایت اسطوره بلژیکی از ستاره فراموش شده رئال مادرید

وینسنت کمپانی اسطوره بلژیکی باشگاه منچسترسیتی مدعی است که ادن هازارد هنوز می تواند در زمین جادو کند و به روزهای اوجش بازگردد.

ادن در سال 2019 با 130 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست تا رکورد گرت بیل 101 میلیونی را بشکند و به گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شود. هازارد در حال حاضر سالی 14 میلیون یورو بدون احتساب مالیات دستمزد می گیرد که بالاترین رقم در ترکیب رئال مادرید است اما با این وجود این بازیکن در این فصل فقط 278 دقیقه بازی کرده است. در حقیقت شاید باورنکردنی به نظر برسد اما ادن در حدود چهار سال حضور در رئال حتی یک بار هم مقابل بارسلونا بازی نکرده است!

به نقل از سایت گل، در حالی که گفته می شود ادن هازارد آخرین ماه‌های حضورش را در رئال مادرید سپری می کند، وینسنت کمپانی به RTBF گفت: “صحبت کردن درباره پایان فوتبال هازارد، کمی زود است. مهم ترین نکته این است که ادن مصدومیت‌های زیادی داشته و این باعث تغییر او شده است. شما نمی توانید کنترلی روی مصدومیت‌های خود داشته باشید. او باید با این مشکل بزرگ کنار می آمد و البته، بازگشت از مصدومیت خیلی سخت است.”

وی ادامه داد: “به غیر از این، او بازیکنی بوده که لحظه‌های بزرگی برای ما خلق کرده است و باعث شده تا به طرفداری از بلژیک افتخار کنیم. او هنوز می تواند در فینال لیگ قهرمانان گل بزند و برنده جام شود. او هنوز می تواند در زمین جادو کند.”