بحران النصر؛ شکست یاران رونالدو در دربی ریاض

در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الهلال در ورزشگاه ملک فهد به میزبانی الهلال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

در حالی که النصر صدر جدول را از دست داده است، در این بازی به دنبال این بود تا به پیروزی برسد و بتواند به تلاش خود برای باز پس گیری صدر جدول ادامه دهد اما به مانع محکمی به نام الهلال برخورد کرد. الهلال در این بازی خیلی خوب توانست النصر و کریستیانو رونالدو را کنترل کند به طوری که در این دیدار چیز خاصی از ستاره پرتغالی ندیدیم. به نظر می رسد که رونالدو در النصر هم وارد یک بحران از همان جنس بحران منچستر یونایتد و یوونتوس شده است. بحرانی به اسم بحران نبردن که در نهایت در منچستر یونایتد باعث نیمکت نشینی او شد؛ اتفاقی که البته در النصر به هیچ وجه رخ نخواهد داد چرا که او سالانه 200 میلیون یورو دستمزد در این تیم دریافت می کند.

به نظر می رسد که اخراج رودی گارسیا فعلا در النصر جواب نداده است و دینکو یلیشیچ، کار خود را با شکست در النصر شروع کرد. هر دو گل الهلال را در این بازی اودیون ایگالو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

الهلال 2-0 النصر | خلاصه بازی | پایان رویای قهرمانی رونالدو در لیگ عربستان