دلیل واقعی درگیری در رختکن بایرن مونیخ

جزییاتی جدید از درگیری لفظی و فیزیکی میان سادیو مانه و لروی سانه در رختکن بایرن مونیخ پس از بازی این تیم مقابل منچسترسیتی منتشر شده است.

سانه با خشم خطاب به مانه گفته است: “سیاهپوست آشغال.” که همین مسئله مهاجم سنگالی را عصبانی کرده تا یک مشت را روانه صورت بازیکن آلمانی کند. بعد از آن باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفت که مانه را تنبیه کند. مهاجم سنگالی از لیست بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم خط خورد. حالا اسکای اسپورت گزارش داده است که مهاجم سابق لیورپول به خاطر حمله به سانه بیش از 300 هزار یورو جریمه شده است که مبلغ قابل توجهی است.

در حال حاضر احتمال ماندن مانه در بایرن در فصل آینده خیلی کم است. باواریایی ها در تابستان گذشته برای خریدن وی 32 میلیون یورو پرداختند تا جایگزین لواندوفسکی شود هرچند که سادیو نتوانسته در سطح توقعات ظاهر شود.

مانه که به علت مصدومیت جام جهانی را از دست داد، در این فصل یازده گل و پنج پاس گل در 32 بازی خود داشته و نتوانسته در سطح انتظارات ظاهر شود. فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار اسکای جدایی مانه در تابستان را قطعی می داند و درها به روی جدایی وی باز شده است. توخل نیز علاقه ای به این بازیکن ندارد.