چه وقت مسی به بارسلونا خواهد رفت؟

بحث بازگشت لیونل مسی به بارسلونا جدی تر از همیشه به نظر می رسد و باید دید که در روزها و ماه های پیش رو چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نبوده و با توجه به این که لئو مسی در ورزشگاه پارک ده پرنس هو شد، بعید به نظر می رسد که قصد ماندن در پاری سن ژرمن را داشته باشد. یکی از گزینه های روی میز برای مسی، بازگشت به بارسلونا است اما یک مشکل در این راه وجود دارد.

لالیگا برای دستمزد هایی که تیم ها به بازیکنان خود می دهد، سقف هایی تعیین کرده و اگر بارسلونا بخواهد مسی را بازگرداند، از این سقف قیمتی عبور می کند. در حقیقت به گفته Relevo، بارسلونا منتظر است تا لالیگا به باشگاه بارسا اجازه دهد تا لئو مسی را بیاورد و دستمزدی که او می خواهد را پرداخت کند. در حقیقت هر موقع که لالیگا به بارسلونا اجازه دهد تا دستمزد درخواستی مسی را پرداخت کند، بارسا پیشنهاد رسمی خود را به لیونل مسی ارائه خواهد کرد.

در این مدت حرف و حدیث هایی هم از پیشنهادهای باشگاه های عربستانی مثل الهلال به مسی مطرح شده و باید دید که در نهایت درخواست لیونل مسی چه خواهد بود.