واکنش رونالدو به اخراج سرمربی النصر

رودی گارسیا توسط مدیران باشگاه النصر عربستان از کار برکنار شد و به این ترتیب دوران حضور او در باشگاه عربستانی خاتمه یافت.

برخی از رسانه ها خبر هایی منتشر کرده اند که در آن ها مدعی شده اند کریستیانو رونالدو ارتباط خوبی با رودی گارسیا نداشته است و همین قضیه موجب شده است تا این سرمربی فرانسوی از کار برکنار شود. اما اکنون می بینیم که کریستیانو رونالدو پس از برکناری سرمربی النصر، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با او خداحافظی کرده است.

کریستیانو رونالدو تصویری از خودش در کنار رودی گارسیا را در اینستاگرام استوری کرده است و برای سرمربی فرانسوی نوشته است:” باعث افتخار بود که با شما کار کردم. آرزوی بهترین ها را برای شما در آینده دارم.”

النصر سالانه 200 میلیون یورو به رونالدو دستمزد می دهد و همین قضیه به طور کلی انتظار ها را از این باشگاه بالا می برد. رودی گارسیا صدر جدول را به الاتحاد عربستان داد و اکنون النصر سه امتیاز کمتر از الاتحاد دارد و به نظر می رسد که همین قضیه باعث اخراج سرمربی فرانسوی شده است. باید دید که النصر پس از گارسیا می تواند صدر جدول را پس بگیرد یا خیر.