گلایه علی‌ فتح‌ الله زاده از هواداران استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به کوتاهی های صورت گرفته در پرداخت بدهی سرمربی اسبق این تیم گلایه‌های مختلفی را مطرح کرد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در بخشی از صحبت‌هایش به انتقاد از عدم کمک برخی نهادها برای حل مشکل بدهی به استراماچونی پرداخت و گفت: مردم روستاهای دور افتاده کشور هم متوجه شده اند که ما نمی توانیم پول استراماچونی را تهیه کنیم. پیش دولت و مجلس و هر کجا که لازم بود هم رفتیم، اما سوال این است که چرا هیچ کمکی نکردند؟

او در پاسخ به صحبت‌های محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش که در جلسه با وی صحبتی درباره عدم توانایی مالی باشگاه برای پرداخت این بدهی مطرح نشده نیز توضیح داد: همه می‌دانستند که پول نداریم. به آقای پولادگر گفتم تلاشم را میکنم و منظورم این بود که سعی می‌کنیم از استراماچونی مهلت بگیریم که آن هم نشد. تا روزی هم که باشم در این باره تلاش خواهم کرد.

نکته جالب ماجرا آنجاست که مدیرعامل استقلال در انتقاد از عدم همراهی نهادها و مراجع مختلف در این ماجرا، پای هواداران این تیم را هم به میان آورد تا آنها هم از این گله‌مندی‌ها سهمی داشته باشند. فتح‌الله‌زاده در این باره گفت: 100 میلیارد برای 30 میلیون هوادار یعنی نفری 5 هزار تومان. نباید کمک می‌کردند؟ حالا همه چیز را می‌خواهند گردن من بیندازند؟ اشکالی ندارد.

در این مطلب قصد قضاوت درباره گلایه مدیرعامل استقلال از هواداران آبی را نداریم اما مشخص است وقتی پرونده‌ای با این اهمیت طی ادوار مختلف مدیریتی مورد توجه قرار نگرفته، یقینا مقصرانی بزرگتر از هواداران در آن دخیل هستند.