تنها یک نفر حاضر به ملاقات با دنی آلوز در زندان است!

دنی آلوز به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا بیش از دو ماه و نیم است در زندان حضور دارد. در این مدت تلاش های او برای آزادی موقت هیچ نتیجه نداشته و حتی همسر سابقش نیز از او طلاق گرفته است.

آلوز در بیش از 75 روزی که از بازداشتش می گذرد، با هیچ کدام از اعضای خانواده اش ملاقات نکرده و در این مدت فقط برونو برزیل، دوست صمیمی اش که در آن شب در باشگاه شبانه حضور داشت، هر هفته به او سر می زند. برونو که آشپز و کارشناس تغذیه است، هر هفته با دنی آلوز ملاقات می کند، آن هم در حالی که خانواده و بسیاری از نزدیکان این بازیکن برزیلی تمایلی به ملاقات با این ستاره سرشناس نداشته اند.

در واقع خوانا سانز، همسر سابق آلوز نیز دو بار برای ملاقاتش به زندان رفته، اما هر دو بار، برونو حضور داشته است. خوانا همچنان فرم های طلاق را به صورت رسمی ارائه نکرده، اما آن طور که نزدیکانش گفته اند، قصد ادامه زندگی را با دفاع راست برزیلی ندارد.

در روزی که خوانا به دنی آلوز اعلام کرد که قصد جدایی دارد، برونو در زندان در کنارش حضور داشت که در آن لحظه مدافع برزیلی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. این گفتگو از طریق کابین تلفنی انجام شد.