لمپارد بی صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید

فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپاست.

لمپارد به عنوان سرمربی موقت چلسی تا پایان فصل انتخاب شد تا آبی پوشان این فرصت را داشته باشند که در پایان فصل مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. وی بین ژولای 2019 تا ژانویه 2021 نیز سکان هدایت چلسی را به عهده داشت که شروعی خوب و پایانی تلخ را داشت.

به نقل از سایت گل، چهارشنبه آینده‌ تیم‌های رئال مادرید و چلسی، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد. لمپارد درباره این بازی گفت: “فرصت بسیار خوبی در این 2 بازی برای ما به وجود آمده است. من ترسو نیستم، رئال مادرید باشگاه بزرگی است و حالا مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت می باشد. قرار نیست اینجا بنشینم و صحبت‌های مسخره درباره اینکه نیمه نهایی و فینال، ممکن است چه قدر سخت باشد، انجام دهم. فعلاً از آن مراحل دور هستیم و شغل من این است که قدم به قدم جلو رویم. بله، من سابقه بازی و سرمربیگری در لیگ قهرمانان اروپا را دارم”.

وی ادامه داد: “در سال اول مربیگری‌ام، از مرحله گروهی صعود کردیم و به بایرن مونیخ باختیم و در سال دوم، توانستیم از مرحله گروهی رد شویم و بعد از آن، من از چلسی رفتم و این باشگاه در نهایت قهرمان اروپا شد. این مسائل برای گذشته است و حالا من از حضوری دوباره در لیگ قهرمانان اروپا، شگفت زده هستم.”