پایان دربی اینترمیلان و یوونتوس با سه کارت قرمز!

تیم‌های یوونتوس و اینتر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا همه چیز به بازی برگشت در سن سیرو کشیده شود.

در آغاز مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، تیم‌های یوونتوس و اینتر از ساعت 22:30 سه شنبه شب، ۱۵ فروردین به وقت تهران در استادیوم آلیانز مقابل هم صف آرایی کردند.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چون ممکن است تنها جامی باشد که بتوانند در این فصل به آن دست پیدا کنند. آن‌ها در سری آ، با توجه به صدرنشینی مقتدرانه ناپولی، شانسی برای قهرمانی ندارند و باید به فکر جام حذفی و کمی رقابت‌های اروپایی باشند. اینتر در لیگ قهرمانان، مسیر خوبی برای رسیدن به فینال دارد، اما می داند که کارش بسیار سخت است و در آن طرف بانوی پیر در لیگ اروپا می جنگد.

در این دیدار پربرخورد، شاهد نیمه اول متعادلی بودیم. موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نشد تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، اینتر کمی تیم برتر میدان بود، اما یوونتوس در دقیقه 83 توسط خوان کوادرادو به گل رسید و در حالی که فکر می کردند بازی به اتمام رسیده، نراتزوری صاحب یک ضربه پنالتی در دقیقه 90+5 شد و لوکاکو آن را تبدیل به گل کرد، اما بعد با کارت قرمز داور مواجه شد و در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. بعد از به اتمام رسیدن بازی، درگیری میان بازیکنان دو تیم بالا گرفت و داور اقدام به اخراج کوادرادو و سمیر هندانوویچ کرد.

گل لوکاکو در دقیقه 95 باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود. خوشحالی بعد از گل ستاره بلژیکی باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و در نهایت لوکاکو، سمیر هندانوویچ و خوان کوادرادو اخراج شدند و بازی برگشت را از دست دادند.

لوکاکو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه توانست گل خوان کوادرادو در ورزشگاه آلیانس یوونتوس در تورین را جبران کند. ستاره بلژیکی پس از گلش به سوی هواداران حریف، “هیس” نشان داد. هواداران یوونتوس که در آن نقطه بودند، در طول بازی صدای میمون در می آوردند و لوکاکو بدین طریق می خواست از انها انتقام بگیرد. داور بازی نیز به لوکاکو به علت تحریک هواداران کارت زرد نشان داد تا این بازیکن دومین کارت زردش را دریافت کند و اخراج شود.

اما این پایان درگیری ها نبود. پس از سوت پایان بازی، حرفهایی میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شد که با خشم هندانوویچ همراه شد که هم تیمی هایش سعی کردند که او را آرام کنند. کوادرادو که قصد مشت زدن به دروازه بان اینتر داشت هم با کارت قرمز مواجه شد که این بازیکن احتمالا با جریمه ای سنگین تر مواجه خواهد شد. درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی و تونل رختکن هم ادامه پیدا کرد.

یوونتوس ۱-۱ اینتر | خلاصه بازی | تساوی در شب جنجالی تورین