/

گزینه های جانشینی پاتر در چلسی کیست؟

زین الدین زیدان، یولیان ناگلزمان و مائوریسیو پوچتینو سه گزینه جذاب چلسی برای جانشینی گراهام پاتر هستند.

بعد از شکست دو بر صفر چلسی مقابل استون ویلا در روز شنبه، آن هم در مقابل چشمان هواداران، تاد بولی دیگر طاقت نیاورد و حکم اخراج گراهام پاتر را شب گذشته صادر کرد. پاتر شش ماه قبل جانشین توماس توخل شد، اما نتوانست به بهبود وضع آبی‌های لندن در لیگ برتر کمک کند. البته لازم به ذکر است که تاد بولی از هیچ کمکی به پاتر دریغ نکرد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بیش از 350 میلیون پوند خرج کرد و بازیکنانی همچون میخایلو مودریک، ژائو فلیکس و انزو فرناندز را به استمفورد بریج آورد، اما نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد. پاتر از 31 بازی خود، تنها در 12 بازی به پیروزی رسید.

اولین گزینه مطرح شده توسط سایت گل و دیگر رسانه‌ها، یولیان ناگلزمان سرمربی تازه اخراج شده از بایرن مونیخ است. او تا چند روز پیش هدایت باواریایی‌ها را برعهده داشت که در یک تصمیم ناگهانی، از سمتش برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد. حالا از ناگلزمان به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تاد بولی یاد می کنند.

دومین گزینه، مائوریسیو پوچتینو است که بعد از برکناری از سمتش در پاریسن ژرمن، همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بوده است. پوچتینو سابقه کار کردن با تاتنهام را دارد و تجربه کار در لیگ برتر انگلیس، می تواند به وی کمک کند.

زین الدین زیدان دیگر گزینه سران چلسی است. او از سال 2021 که از رئال مادرید کنار رفت، هنوز هدایت هیچ باشگاهی را نپذیرفته و بسیاری مدعی هستند که اسطوره رئال مادرید، به شدت به دنبال جایگاه دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه بود، اما دشان به تازگی با خروس ها تمدید کرده.

آخرین گزینه جذاب چلسی، لوئیز انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلوناست که بعد از جام جهانی 2022، از لاروخا اخراج شد و حالا به دنبال شغلی جدید است.