چلسی میلی متری به لیگ کنفرانس راه یافت

در دور برگشت پلی آف رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های شب گذشته تیم چلسی در سوئیس میهمان تیم سروت بود.

آبی‌های لندن که در بازی رفت با نتیجه ۲-۰ مقابل حریف خود به برتری رسیده بودند،‌ شب گذشته با شکست ۲-۱ از زمین خارج شدند‌ اما با توجه به نتیجه بازی رفت، به میلی متری‌ترین شکل ممکن جواز حضور در لیگ کنفرانس را بدست آوردند.

در این دیدار ابتدا شاگردان انزو مارسکا توسط کریستوفر انکونکو در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. با وجود اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه ۳۳ بازی، گولمنوت روی فرار سریع خود با فیلیپ یورگنسن گلر چلسی تک به تک شد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

تعویض‌های تهاجمی و فشار بی‌امان تیم میزبان برای جبران نتیجه، منجر به ثبت دومین گل آن‌ها در دقیقه ۷۳ شد. این بار زننده گل نخست سروت در نقش گلساز حاضر شد و چریولی حساب کار را ۲-۱ کرد.

بلافاصله بعد از این گل بود که مارسکا تصمیم به وارد زمین کردن کول پالمر ستاره خود گرفت، اما او نیز نتوانست در بیست دقیقه پایانی کاری برای چلسی‌ کند.

حملات خطرناک میزبان در دقایق پایانی روی دروازه چلسی با درخشش یورگنسن و خط دفاعی چلسی دفع شد تا در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یابد و چلسی با برتری ۳-۲ در مجموع، به دور گروهی لیگ کنفرانس راه پیدا کند. قرعه کشی این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.