نتایج سایر دیدارهای هفته اول لیگ برتر ایران؛ از پیروزی ملوان تا تساوی استقلال خوزستان

پیروزی ۱-۰ ملوان مقابل گل‌گهر

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و گل‌گهر سیرجان در هفته نخست لیگ بیست و چهارم با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید و قوهای سپید انزلی توانستند با کسب 3 امتیاز شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.

این دیدار با برتری ملوان در نیمه نخست همراه شد و حرکات بازیکنان سرعتی این تیم از کناره‌ها موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرد که غندی‌پور در گل کردن موقعیت تک به تک و حتی دروازه خالی ناکام بود!

نیمه دوم بازی کمی برابر شد اما حرکت در عمق غندی‌پور با اشتباه اندونگ و زاهدی و در ادامه اخباری همراه شد تا پنالتی به سود ملوان گرفته شود و امید نورافکن تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

گل‌گهر سیرجان در ادامه به ویژه از دقیقه 80 تا پایان مسابقه فشار بیشتری وارد کرد اما شدت و نوع حملات این تیم به شکلی نبود که بتوانند دروازه حریف را باز کنند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

کسب سه امتیاز مسابقه برای ملوان و مازیار زارع اهمیت بالایی داشت و آنها شروع خوبی در لیگ برتر داشتند.

تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم

در یکی از دیدارهای هفته نخست رقابت های لیگ برتر، استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف آلومینیوم اراک رفت که علی رغم برتری میزبان، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان این بازی را خوب آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی نیز به گل برسد. کوهی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به عقب، اسماعیل بابایی را صاحب فرصت کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد، خود کوهی صاحب فرصت شد که شوت او را خلیفه، گلر جوان ایرالکو مهار کرد. این بازیکن مجددا خطرساز شد که شوت او با برخورد به تور کنار دروازه، راهی اوت شد.

در نیمه دوم، بهروز بارانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت. او از اشتباه بازیکن حریف استفاده کرد و در گوشه محوطه شش قدم صاحب توپ شد که ضربه او با پای چپ، از بالای دروازه به بیرون رفت.

امیر نوری یکی از موقعیت های میزبان را پاسخ داد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم استقلال خوزستان صاحب فرصت شد که اسماعیل بابایی از اشتباه گلر و مدافعان آلومینیوم استفاده نکرد و ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ثانیه های پایانی نیز برخوردی میان ابراهیم زاده و بابایی در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد که صفایی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در نهایت نیز این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نخستین صفر – صفر لیگ جدید در بازی سوم هفته اول ثبت شود.