نتایج دیدارهای دوستانه روز شنبه؛ پیروزی بایرن مقابل تاتنهام

در دیداری که با بازگشت هری کین و اریک دایر همراه شده بود، دیان کولوسفسکی خیلی زود روی اشتباه کیم مین جائه موفق شد در لحظات ابتدایی گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه 16 دایو اوپامکانو روی یک ضربه ریباند، ویکاریو را مغلوب کرد. سرژ گنابری در دقیقه 31 روی پاس جمال موسیالا یک‌بار دیگر مقابل تیم‌ لندنی موفق به گلزنی شد تا حساب کار 2-1 شود. در دقیقه 44، باز هم روی یک ضربه ایستگاهی باواریایی‌ها به گل رسیدند. ارسال رافائل گریرو روی سر توماس مولر نشست تا بایرن مونیخ نیمه اول را با برتری 3-1 به پایان برساند. در نیمه دوم، پس از تغییرات متعدد دو تیم، کولوسفسکی با پاس لوکاس بریوال، گل دوم را برای پوستکوعلو به ارمغان آورد.

هری کین که به تازگی به اردوی بایرن مونیخ اضافه شده است، در دقیقه 80 وارد زمین شد تا بازی مقابل تیم سابقش را تجربه کند.

دیداری دوستانه میان تیم‌های لایپزیگ و پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. لایپزیگ با گل لوئیس اوپندا در دقیقه ۱۳ پیش افتاد، اما پاری‌سن‌ژرمن در نیمه دوم توسط گونچالو راموس در دقیقه ۷۰ گل تساوی را به ثمر رساند. تلاش‌های دو تیم برای کسب پیروزی بی‌نتیجه ماند و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

در بازی دوستانه دیگر، دورتموند با نتیجه ۲ بر ۰ بر استون ویلا غلبه کرد. امری جان در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی اولین گل را به ثمر رساند و جولیان برانت تنها دو دقیقه بعد در دقیقه ۳۵ گل دوم را برای دورتموند به ثمر رساند.

اورتون و رم نیز با نتیجه ۱ بر ۱ به تساوی رسیدند. لورنزو پلگرینی در دقیقه ۳۹ اولین گل بازی را برای رم به ثمر رساند، اما اورتون با گل دومینیک کالورت-لوین در دقیقه ۶۱ بازی را به تساوی کشاند.