باکس آفیس: فروش فوق‌العاده فیلم «ددپول و ولورین» در هفته ابتدایی

فیلم «ددپول و ولورین» ساخته شاون لوی و با هنرنمایی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش اصلی در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا موفق شد تا فروش ۲۰۵ میلیون دلاری را به ثبت برساند و شروعی قدرتمندانه در گیشه داشته باشد و در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم «ددپول و ولورین» توانست در افتتاحیه خودش فروش بسیار بالایی داشته باشد، آن هم در حالی که رده سنی R دارد و همین نیز نشان‌دهنده محبوبیت بسیار بالای این دو کاراکتر و بازیگران آن است. این اثر سینمایی در اکران هفته ابتدایی‌اش در گیشه‌های بین‌المللی نیز توانسته مبلغ ۲۳۳٫۳ میلیون دلار را کسب کند و همین نیز فروش جهانی این فیلم در هفته ابتدایی را به رقم ۴۳۸٫۳ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم Twisters که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۳۵٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و پس از دو هفته اکران، فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۱۵۴٫۹ میلیون دلار برساند.

فیلم «گردبادها» که با هنرنمایی دیزی ادگار جونز و گلن پاول در نقش‌های اصلی، در گیشه‌های بین‌المللی نیز موفق شده تا در این هفته مبلغ ۱۱٫۱ میلیون دلار را کسب کند و فروش کلی بین‌المللی خودش را به رقم ۶۶٫۳ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تاکنون در فروش جهانی خودش به مبلغ ۲۲۱٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

انیمیشن Despicable Me 4 که چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر گذاشته، این هفته در اکرانش در گیشه‌های داخل آمریکا موفق شد تا مبلغ ۱۴٫۲ میلیون دلار را کسب کند و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به مبلغ ۲۹۰٫۹ میلیون دلار افزایش بدهد.

انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» محصول استودیو ایلومینیشن و یونیورسال در اکران این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی توانست مبلغ ۳۷٫۶ میلیون دلار را از آن خودش کند و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به مبلغ ۳۸۶٫۷ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تاکنون در فروش جهانی‌اش بیش از ۶۷۷٫۷ میلیون دلار فروخته است.

انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» در فروش این هفته خودش در گیشه‌های داخل آمریکا به مبلغ ۸٫۳ میلیون دلار بسنده کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۶۱۳٫۴ میلیون دلار رساند تا به پرفروش‌ترین انیمیشن در داخل آمریکا در تاریخ سینما تبدیل شود.

این انیمیشن سینمایی که هفتمین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد، این هفته به فروش ۲۲٫۶ میلیون دلاری در گیشه‌های بین‌المللی دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۸۹۲٫۲ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این انیمیشن توانسته به فروش جهانی یک میلیارد و ۵۰۵٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شود و همچنین ۱۲مین فیلم پرفروش تاریخ سینما باشد.

جدول باکس آفیس