رونمایی تاریخی رئال مادرید از کیلیان؛ حرکت رونالدویی امباپه در معارفه

معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید امروز به انجام رسید و امباپه در حضور 85 هزار نفر رسما رونمایی شد. ستاره فرانسوی که بارها احساساتی شد و هواداران پیوسته او را تشویق می‌کردند، مثل الگویش رونالدو به نشان رئال بوسه زد و گفت همیشه رویای بازی برای رئال را داشت و از اینکه برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی خواهد کرد افتخار می‌کند.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مملو از تماشاگر پیش از آغاز مراسم معارفه آمباپه

در ابتدا مراسم زمانی که پرز، پیری (رئیس افتخاری) و زیدان در میان تشویق هواداران به داخل زمین آمدند، اسکودبورد ورزشگاه تصاویری از ۱۵ قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به همراه ستاره‌های این تیم در آن سال منتشر می‌کرد، عکس رونالدو در کنار قهرمانی رئال در فصل ۲۰۱۶/۱۷ منتشر شد که هواداران رئال مادرید در اقدامی جالب به خوشحالی مشهور رونالدو پرداختند و شروع به تشویق‌کردن فوق ستاره پرتغالی و سابق این تیم کردند.

فلورنتینو پرز در این مراسم اظهار داشت: کیلیان تلاش بسیار زیادی انجام داد تا به اینجا برسد. مردم حتی نمی‌توانند آن را باور کنند. تو اینجایی چون رویای خود را رها نکردی. ممنون که هرگز از عشقت به این باشگاه دست نکشیدی.

امباپه نیز در این مراسم گفت: بودن اینجا باورنکردنی است. من سال ها آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشتم و امروز رویای من به حقیقت پیوست. من یک پسر شادم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است. من می‌خواهم برنده شوم، می‌خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم.

او در پایان حرف‌هایش یک حرکت دیگر رونالدو در معارفه 15 سال پیش را نیز تکرار کرد و خطاب به جمعیت حاضر در ورزشگاه گفت: «یک، دو، سه، زنده باد رئال.»