تریلر جدید فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» منتشر شد

فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‎رود که پیش‌درآمدی برای دو فیلم قبلی مجموعه «یک مکان ساکت» است و قرار است اولین روز از حمله این موجودات بیگانه و حساس به صدا به سیاره زمین را به نمایش در بیاورد.

برخلاف دو فیلم قبلی، اتفاقات فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» در خیابان‌های شلوغ و پر سروصدای شهر نیویورک جریان دارد و داستان زنی به نام سم با بازی لوپیتا نیونگو را دنبال می‌کند که سعی دارد تا به همراه یک گربه در این آخرالزمان جان سالم به در ببرد و در این مسیر نیز با شخصی به نام اریک با بازی جوزف کوئین همراه می‌شود.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» که آخرین تریلر برای این اثر سینمایی است، توسط اکانت رسمی این فیلم در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق منتشر شده و از شروع فروش بلیت برای این فیلم خبر می‌دهد. این تریلر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، همچنین برخی از نقدهایی که فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» به دست آورده را نیز نشان می‌دهد.

فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» برخلاف دو فیلم قبلی که توسط جان کرازینسکی کارگردانی شده، توسط مایکل سارنوسکی نوشته و کارگردانی شده است و همین نیز ممکن است این فیلم را نسبت به فیلم‌های قبلی این مجموعه متفاوت کند و جان تازه‌ای به این فرنچایز ترسناک و دلهره‌آور ببخشد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» نیز می‌توان به الکس ولف و جایمن هانسو اشاره کرد؛ جایمون هانسو در فیلم «یک مکان ساکت ۲» حضور داشته و حالا قرار است در این فیلم نیز نقش شخصیتش به نام هنری را بازآفرینی کند. فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.